مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی اعتقاد دارد جنس رابطه بین خانه سینما و معاونت سینمایی به گونه‌ای است که اصلا امکان بروز مشکل بین آن‌ها وجود ندارد.

علیرضا سجادپور در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین، درباره مشکلات بین خانه سینما و معاونت امور سینمایی گفت: «اگر قائل باشیم که مشکلی بین خانه سینما و معاونت سینمایی وجود دارد این‌ها هیچ ارتباطی به سخنان من در مورد موضع‌گیری خانه سینما بعد از انتخابات ندارد.»

او ادامه داد: «جنس رابطه بین خانه سینما و معاونت سینمایی به گونه‌ای است که اصلا امکان بروز مشکل بین آن‌ها وجود ندارد، زیرا خانه سینما زیرمجموعه‌ای از معاونت سینمایی است و در نتیجه نمی‌توان اختلافی را بین آن‌‌ها متصور شد.»

مدیر اداره کل نظارت و ارزشیابی با تاکید براینکه افراد محدودی به وجود مشکل بین خانه سینما و معاونت سینمایی اشاره می‌کنند، گفت: «واقعاً هیچ اختلافی این بین وجود ندارد و افراد بسیار محدود اندکی برای اجرایی کردن وظیفه حزبی خود از اختلاف می‌گویند.»

این مدیر سینمایی وضعیت سینمایی را بسیار خوب و بدون مشکل دانست و گفت: «امروز عمده اهالی سینمای ایران کارشان را انجام می‌دهند و فیلم می‌سازند. شور و اشتیاق برای کار در سینما در بالاترین حد خود است و همکاری‌ها میان سینماگران به خوبی صورت می‌گیرد.»

سجادپور با رد اینکه چیزی به عنوان اختلاف میان اهالی سینمای ایران وجود دارد، گفت: «هیچ‌چیزی به نام اختلاف مانعی بر سر راه سینمای ایران به وجود نیاورده و کسی حسی از اختلاف ندارد. برخی خودشان دچار مشکل هستند و تصور می‌کنند همه افراد با این مشکلات درگیری دارند.»

او ادامه داد: «واقعیت کنونی سینمای ایران چنین است که اکثریت قاطع در سینما کارشان را انجام می‌دهند و سرگرم کارهای مفیدی هستند و برخی نیز برای مطرح کردن خودشان از اختلاف می‌گویند.»

او افزود: «برخی رسانه‌ها مانند رسانه شما (خبرآنلاین و روزنامه خبر) بر وجود این اختلافات دامن می‌زنند. سینما کار خودش را می‌کند و این قبیل رسانه‌ها از جمله سایت و روزنامه شما از مشکلاتی می‌گوید که در اصل وجود خارجی ندارد.»

سجادپور در پایان سخنانش گفت: «این همه حرکت و فعالیت در سینمای ایران وجود دارد و همه چیز در اوج خودش است. کدام بحران؟ منافع چند نفری به خطر افتاده و آنان نگران وضعیت خود هستند و از بحران می‌گویند، غیر از این گروه باقی افراد راه خود را می‌روند و سینما را در مسیر درستی قرار می‌دهند.»

54143

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 136387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • seyed IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
    0 0
    مثل رئیسشان چون ریگ دروغ می گویند و متوهمند.
  • بدون نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
    0 0
    ایشان ید طولایی در انکار حقایق دارند.
  • بدون نام DE ۰۷:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
    0 0
    عجب ؟! پس مشكلي نيست چرا مبلغ توافقنامه اي كه خودتان امضا كرده ايد را نمي دهيد ؟ چرا خانه سينما را از دريافت بودجه ساليانه منع كرده ايد؟ و چرا هاي زياد
  • بدون نام DE ۰۷:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۱
    0 0
    عجب!!!!!!؟؟؟؟؟؟