استاندار کردستان:بانک‌های استان برای کمک به شهرداری‌ها، همت کنند

استاندار کردستان، خواستار همت و اراده بانک ها در راستای پرداخت تسهیلات به منظور تکمیل پروژه های شهری به شهرداری های تابعه استان شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا پایین بودن سرانه درآمدی شهرداری های استان را از جمله دلایل ناتوانی آنها در برآورده کردن توقعات و انتظارات شهروندان عنوان کر و اظهار داشت: استفاده از این ظرفیت قانونی، کمک بسیار خوبی برای شهرداری ها خواهد بود. 
وی با تاکید بر اینکه اگر اراده وجود داشته باشد هر کاری شدنی خواهد بود، افزود: از بانک ها توقع داریم تا حدی مقررات را کنار بگذارند و حداکثر مساعدت را در تسهیلگری و پرداخت تسهیلات به شهرداری ها داشته باشند زیرا هر تحولی که ایجاد شود برای استان و خدمت به مردم خواهد بود. 
استاندار کردستان همچنین یادآوری شد: در صورت اعطای این تسهیلات، در بازپرداخت آن مشکلی نخواهد بود چراکه طبق بند (و) تبصره ۵ قانون بودجه ظرفیت قانونی استفاده از تهاتر فراهم است. 
شایان ذکر است، کردستان ۳۰ شهرداری دارد و مبلغ مورد نیاز آنها ۱۲۶ میلیارد تومان بوده که فعلا در این جلسه پرداخت ۲۸ میلیارد تومان آن از سوی تعدادی از بانک ها تقبل شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1363873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =