نانوایی های مازندران تعطیل نیست

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: در روزهای تعطیلی بازارها و برخی اصناف استان، نانوایی ها تعطیل نیستند و طبق برنامه باید خدمات دهی کنند.

 به گزارش خبرآنلاین از مازندران ؛ حسینقلی قوانلو گفت:ضمن رد برخی شایعه‌ها مبنی بر تعطیلی واحدهای خبازی به خاطر شیوع ویروس کرونا افزود: علیرغم تعطیلی بازار در برخی روزهای هفته جاری، واحدهای صنفی تأمین کننده مایحتاج عمومی از قبیل نانوایی‌ها، قصابی‌ها، میوه فروشی‌ها، مرغ فروشی‌ها، خواروبار و لبنیات و … در این مدت به ارائه خدمات به شهروندان عزیز پرداختند و این خدمت در ایام پیش رو نیز تداوم خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کالایی و ذخیره مواد غذایی در انبارهای استان در سطح بسیار مناسبی است، تصریح کرد: سطح ذخیره مواد غذایی از قبیل آرد، گوشت قرمز، گوشت مرغ، شکر و … به گونه‌ای بوده که از همین الان تا چند ماه بعد از عید جای هی چگونه نگرانی وجود ندارد.

وی یادآور شد: بازرسان سازمان به طور دائم در سطح بازار حضور داشته و به رصد دائمی بازار پرداخته و با هر گونه سو استفاده احتمالی برخورد لازم را صورت خواهند داد.

قوانلو به مشارکت خیران برای تأمین اقلام بهداشتی اشاره کرد و گفت: یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه پزشکی در استان دستگاه ونتیلاتور یا همان دستگاه تأمین اکسیژن است که خیران با تأمین ۷۵ میلیارد ریال هزینه ۵۰ دستگاه فوق را تقبل کردند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =