توضیح یک مقام مسئول درباره تعطیلی فروشگاه‌ها، قصابی‌ها و میوه‌فروشی‌ها

سخنگوی ستاد تنظیم بازار و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) گفت: به هیچ عنوان سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، غرفه‌ها و میادین میوه و تره بار و خدمات حمل و نقل تعطیل نخواهند شد.

محمدرضا کلامی در گفتگو با خبرآنلاین افزود: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار که امروز با حضور معاون محترم وزیر کشور و ۱۳ وزارتخانه عضو کارگروه اتخاذ شد، صراحتا تاکید شد که به هیچ عنوان سوپرمارکت‌ها فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، غرف و میادین میوه و تره بار و خدمات حمل و نقل تعطیل نخواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه عرضه همه کالاهایی که از نظر معیشت مصرف‌کننده اهمیت دارد، به صورت مستمر ادامه خواهدخواهد داشت، اظهار کرد: حتی میادین میوه و تره بار شهرداری فقط در روز های اول و دوم فروردین تعطیل خواهد بود و از روز سوم این بازارها مجددا فعالیت می‌کنند.

سخنگوی ستاد تنظیم بازار با رد شایعات متعددی که در این خصوص منتشر می شود، گفت:تعطیل شدن پمپ بنزین‌ها و سایر مراکز خدمات دهی به شهروندان قویا تکذیب می شود و مردم اطمینان داشته باشند جریان تامین کالا را در سراسر کشور برقرار است. 

۲۲۳۲۲۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =