استخر میامی تا پایان اردیبهشت سال ۱۳۹۹ افتتاح می شود

معاون مهندسی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از افتتاح استخر میامی تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان علی اکبر شهابی نیا با اشاره به اجرای مراحل پایانی پروژه استخر میامی اظهار کرد: این پروژه طی تفاهم‌نامه‌ای در سال ۱۳۹۴ بین آموزش و پرورش میامی و سپاه قائم آل محمد (عج) به سپاه واگذار شد در حالی که فقط اسکلتی خالی داشت و قریب به ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی افزود: در سال ۱۳۹۵ کلید آغاز پروژه ساخت و تکمیل این پروژه توسط سپاه انجام شد که تا بهمن ماه سال ۱۳۹۸ با توجه به همه مشکلات موجود ۲ میلیارد هزینه شد.

معاونت مهندسی سپاه استان سمنان خاطر نشان کرد: امروز این پروژه با همه مشکلات مالی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در عرض بهمن و اسفند ماه امسال ۸۰۰ میلیون هزینه شده و تاسیسات و فضای محیطی این پروژه باقی مانده است.

وی با اشاره به عدم پرداخت تعهد مالی ۵۰۰ میلیون تومانی فرمانداری میامی در این پروژه گفت: ما انتظار داریم این بودجه زودتر محقق شود تا بتوانیم این پروژه را تکمیل نهایی نماییم.

شهابی نیا با بیان اینکه پیش بینی ما افتتاح این پروژه در پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ است گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، این پروژه کمی با مشکل مواجه شده است وگرنه پیش بینی افتتاح در فروردین ماه بوده است.

وی با اشاره به بازدید مسئولین شهرستان میامی از این پروژه گفت: فرماندار و امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان میامی ۲۱ اسفندماه از این پروژه بازدید کردند و از اقدامات سپاه در راستای تکمیل پروژه تقدیر نمودند. 

شهابی نیا تاکید کرد: امیدواریم انتظار چندین ساله مردم شهرستان میامی برای افتتاح این استخر در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ پایان یابد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1364934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =