سلامت بیش از ۸۹ هزار نفر در پایگاه‌های هلال احمر اردبیل کنترل شد

ایرنا نوشت : مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از کنترل ۸۹ هزار و ۲۴۹ نفر برای پیشگیری از ویروس کرونا در پایگاه‌های بازرسی سلامت توسط عوامل جمعیت هلال احمر این استان خبر داد.

این افراد با ۳۵ هزار و ۵۱۹ دستگاه خودرو از پایگاه‌های بازرسی سلامت استان عبور کردند. وی با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با هدف اجرای پایش، غربالگری و تب‌سنجی ویروس کرونا در این پایگاه‌ها مستقر شده‌اند، تشریح‌کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر به عنوان خط اول تفکیک مسافران در پایگاه‌های بازرسی سلامت قرار گرفته‌اند، استقرار یافتند تا افرادی که به شهرهای استان مسافرت می‌کنند را مورد کنترل قرار دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهارداشت: تیم‌های جمعیت هلال احمر استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی جهت اجرای طرح با کنترل، هشدار و ارائه توصیه‌های بهداشتی در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا به مسافران در ۱۲ پایگاه فعالیت می‌کنند.

معبودی با اشاره به اینکه در این ایستگاه‌ها، غربالگری‌های اولیه از مسافران انجام می‌شود، ادامه‌داد: داوطلبان جمعیت هلال احمر دمای بدن مسافران را اندازه‌گیری می‌کنند و در صورت مشکوک بودن برای اقدامات تخصصی آن‌ها را به گیت بهداشت و درمان مستقر در محل هدایت می‌کنند.

او افزود: این تعداد افراد از ۹ تا ۲۶ اسفند در پایگاه‌های بازرسی سلامت کنترل شدند

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =