بستری ۸۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های شهرهای مختلف استان/تفکیک سن بیماران مبتلا به کرونا در استان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون ۸۸ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های شهرهای مختلف این استان بستری هستند.

به گزارش خبرآنلاین از کهگیلویه وبویر احمد؛ پرویز یزدان‌پناه پیش از ظهر امروز در نشست ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون نزدیک به ۶ هزار نفر به مراکز بهداشتی و درمانی این استان به صورت سرپایی مراجعه کرده‌اند.

وی تعداد افراد بستری شده مشکوک به کرونا را ۳۵۵ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۶۷ نفر تاکنون ترخیص و ۸۸ نفر دیگر هم اکنون در بیمارستان‌های مختلف استان بستری هستند.

یزدان‌پناه ابراز کرد: تاکنون ۴۰۳ تست کرونا به تهران و شیراز ارسال شده که از این میزان ۳۰۸ مورد پاسخ آن‌ها دریافت شده است که در مجموع تست ۳۲ نفر به بیماری کرونا مثبت بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: پاسخ برخی دیگر از این آزمایش‌ها به دست ما رسیده ولی تا زمان اعلام توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اعلام کردن معذور هستیم.

یزدان‌پناه با بیان اینکه ۶۳ درصد بیماران کرونایی در این استان مرد و ۳۷ درصد زن هستند، بیان کرد: از بیماران کرونایی دو نفر زیر ۲۰ سال، ۲۵ نفر بین ۲۰ تا ۲۵ سال و ۵ نفر زیر بالای ۶۰ سال سن دارند.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد بیماران کرونایی در حال درمان و ۱۰ درصد بهبود یافته‌اند، خاطرنشان کرد: ۱۶ نفر از بیماران کرونایی در خانه ایزوله بوده و داروی لازم را دریافت می‌کنند و تنها ۸ نفر در بیمارستان شهید جلیل بستری هستند.

یزدان‌پناه با اشاره به مرگ ۳ بیمار مشکوک به کرونا، تصریح کرد: تست کرونای دو فوتی منفی اعلام شده و هنوز منتظر پاسخ آزمایش‌های یک فوتی دیگر از گچساران هستیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =