مجوزهای فرهنگی هنری در سال ۹۸ تا سه ماه دیگر تمدید شد

با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیل شدن بسیاری از جلسات و شوراهای تخصصی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوزهای صادره این وزارتخانه در تمامی حوزه‌های فرهنگی، هنری، سینمایی، رسانه‌ای، دینی، قرآنی و ... که تاریخ اعتبار آن‌ها تا پایان سال ۹۸ بوده، به مدت سه ماه تا پایان خرداد ۱۳۹۹ تمدید و دارای اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز (چهارشنبه ۲۸ اسفند) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد مجوزهای صادره این وزارتخانه که تاریخ اعتبار آن­ها تا پایان سال ۹۸ است، به مدت سه ماه تمدید می‌شود.

 متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«با توجه به آثار ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم شکستن زنجیره انتقال این بیماری، کلیه مجوزهای صادره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تمامی حوزه‌های فرهنگی، هنری، سینمایی، رسانه‌ای، دینی و قرآنی و سایر مجوزهایی که از این وزارتخانه و سازمان‌های تابعه آن در سراسر کشور اخذ می‌شود و تاریخ اعتبار آن‌ها تا پایان سال ۹۸ بوده، به مدت سه ماه تا پایان خرداد ۱۳۹۹ تمدید و دارای اعتبار است. بدیهی است پس از عبور از شرایط فعلی، متقاضیان باید در اولین فرصت نسبت به تمدید مجوز خود اقدام نمایند.»

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =