آخرین وضعیت ابتلای به کرونا در همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: طبق آخرین گزارشات تست کرونای ۱۵۵ نفر در این استان مثبت شده‌، ۹۶ نفر بهبود یافته و ۴۳ نفر نیز در بیمارستان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر رشید حیدری مقدم در گفتگو با خبرنگار ما به آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی های کرونا ویروس در استان اشاره کرد و افزود: تا ظهر روز چهارشنبه، ۴۲ نفر در شهرستان همدان، ۲۲ نفر در اسدآباد، ۲۵ نفر در نهاوند، ۲۰ نفر در ملایر، ۱۳ نفر در رزن، ۱۱ نفر در بهار، ۱۱ نفر در کبودراهنگ، هفت نفر در فامنین و چهار نفر در تویسرکان به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

وی اضافه کرد: طبق اعلام روزهای گذشته، ۷۰ درصد مبتلایان به ویروس کرونا در این استان مربوط به جامعه شهری و ۳۰ درصد آن مربوط به ساکنان در روستاهای استان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در ادامه خاطرنشان کرد: از ۱۵۵ فرد مبتلا به ویروس کرونا در این استان پس از اقدام های درمانی صورت گرفته ۹۶ تن ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت قرار دارند.

حیدری مقدم با بیان اینکه ۴۳ بیمار هم اینک در بیمارستان بستری هستند اظهار داشت: افراد بالای ۷۰ سال درصد بالایی از مبتلایان به ویروس کرونا را در همدان تشکیل می دهند همچنین ۴۸ درصد از مبتلایان به ویروس کرونا زن و ۵۲ درصد نیز مرد هستند.

لازم به ذکر است، بر اساس آخرین اطلاعات ارائه شده از سوی علیرضا رئیسی معاون بهداشتی وزارت بهداشت، که ظهر امروز چهارشنبه اعلام شد، تاکنون ۱۷ هزار و ۳۶۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند که متاسفانه هزار و ۱۳۵ نفر فوت کرده و پنج هزار و ۷۱۰ نفر نیز پس از بهبودی کامل از بیمارستانها مرخص شده اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1366673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =