تازه‌ترین آمارها از ایتالیا نشان می‌دهد ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۷ نفر دیگر بر اثر ابتلا به بیماری «کووید-۱۹» جان باخته‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از کانال تلگرامی توئیت پرس، ایتالیا 627 فوتی بر اثر کرونا را ثبت کرد و شماره یک جهان در روز جمعه 20 مارس 2020 شد.

این در حالی است که امروز چین فقط 3 مورد مرگ بر اثر کروناویروس را گزارش کرد.

 اسپانیا نیز با 210 فوتی، ایران با 149 فوتی انگلیس با 40 فوتی و هلند با 30 فوتی رتبه‌های بالا را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است که تا شامگاه جمعه 1151 فوتی در جهان ثبت شده است.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1367353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    0 0
    فاجعه ایتالیا نشون داد که قرنطینه در جاهایی غیر از چین فاجعه بار خواهد بود. در چین سیستم های نظارتی و اعمال حاکمیتی بسیار زیادی وجود داره و حکومت هم بابت استفاده ازشون نگران حقوق بشر و بقیه شرو ورها نیست و همین هم بود که تونستند رد اولین نفر به کرونا مبتلا بود رو بزنن و بیماری رو به صورت کامل کنترل کنند. درحالی که ایتالیا رو کل کشورش رو قرنطینه کردند (نه فقط یک استان مثل چین) ، ولی باز هم فایده نداره و وضعیتش بد وبدتر شده .....و البته در کشور ما هم ابزارهای نظارتی مثل چین وجود نداره(فقط در یک نمونه مثلا ، دوربینهای شناسایی در خیابان ها که با هوش مصنوعی کار میکنند! و....) جالبه برای مردم چین هم احترام به قانون و حکومت خیلی مقدسه و همین میشه که از 1.5 میلیارد نفر جمعیت فقط 3 هزارنفر فوت کردند.
  • دانشجوی خانه نشین! IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۲
    0 0
    چیزی که در ایران نادیده گرفته شده فعالیت گروههای جهادی هست ، این گروه ها به طرز عجیبی با انرژی هستند و البته رایگان هم کار میکنند! ، به عنوان مثال در دانشگاه ما ، تعدادی از بچه های بسیجی شب ها خیابان ها و معابر رو ضدعفونی میکنند درحالی که در قبالش چیزی دریافت نمیکنن و حتی بیمه هم نمیشن! (کما اینکه در اردوهای جهادیشون در بقیه ایام سال هم بیمه نمیشن و قبلش هم از شما یه فرم رضایت بابت همین بیمه نشدن میگیرن!) من خودم واقعا استرس دارم بابت کرونا و موندم اینها با چه دلی دارن اینکار رو میکنن کما اینکه یه تعدادی از این بچه ها در سراسر کشور واقعا غریبانه به این بیماری مبتلا هم شدند و فوت کردند...ای کاش قدر این مسئله رو بیشتر میدونستیم و از این نیروی عجیب و زحمت کش بیشتر استفاده میکردیم...واقعا به نظرم یکی از دلایل تبدیل نشدن ایران به ایتالیا ، همین همکاری های جهادی بوده ، در حالی که در ژاپن یه نفر از قصد اتوبوس هاشون رو با آب دهنش آلوده میکرده یا در فرانسه هم همینطور و در آمریکا هم چندین نفر همینکار پلید رو انجام دادند! این مسئله خیلی چیزها رو نشون میده اگر دقت کنید...