معاون درمان علوم پزشکی یزد:مردم با جدیت از تردد بین شهری و درون شهری خودداری کنند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: مردم باید به طور جدی از مسافرت و تردد بین شهری و درون شهری خودداری کنند چرا که این بیماری روند رو به رشد دارد و هر روز بر آمار مبتلایان و فوتی ها افروده می شود.

محمود نوری شادکام در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین در یزد گفت: در حال حاضر بیماری کرونا در استان یزد سیر صعودی دارد و در سه شهرستان اردکان، میبد و یزد بیشترین شیوع این بیماری ثبت شده است در حالی که این بیماری در همه شهرستان های استان یزد وجود دارد. 
وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هیچ موضوعی مهم تر از کاهش شیوع کرونا و ماندن در خانه نیست، گفت: مردم باید به طور جدی از مسافرت و تردد بین شهری و درون شهری خودداری کنند و بهترین فضا برای مصونیت از این بیماری، منزل است.
نوری شادکام گفت: مردم در شرایطی که با علایم تب و سرفه و علایم تنفسی مواجه شدند می توانند به مراکز جامع سلامت در تمام شهرستان های استان همچنین اورژانس و به صورت تلفنی هم با شماره تلفن ۱۶۶۶در ارتباط  باشند.
نوری شادکام هشدار داد: در صورت مسافرت مردم به یزد به زودی افزایش شدید این بیماری در یزد را شاهد خواهیم بود.
وی با بیان اینکه تا امروز شنبه دوم فروردین ماه ۴۹۹ نفر با تست مثبت کرونا در بیمارستان های یزد بستری هستند، گفت: هزار و ۸۷۷ نفر مشکوک به کرونا در کل استان یزد بستری شدند که از این تعداد هزار و ۱۵ نفر از بیمارستان مرخص شده اند و این آمار پس از رسیدن نتایج تست های جدید تا فردا تغییر خواهد کرد.
وی در ادامه به تعداد فوتی ها در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: تقریبا هر روز تعدادی فوتی بر اثر بیماری کرونا در استان شاهد هستیم به طوری که طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۳ نفر در بیمارستان های استان فوت کردند که نتایج بررسی های تعداد فوتی ها به زودی اعلام می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1367592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =