اسرائیل به دنبال خرید تجهیزات پزشکی از کشورهای عربی

فارس نوشت: تلویزیون رژیم صهیونیستی از تصمیم تل‌آویو برای خریداری دستگاه‌های تنفس مصنوعی از برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با توجه به کمبود تجهیزات پزشکی این رژیم خبر داد.

رژیم صهیونیستی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در حال آماده شدن برای خرید ۱۰ هزار دستگاه تنفس مصنوعی از ایالات متحده و کشورهای حوزه خلیج فارس است تا ظرفیت‌های پزشکی خود را در برابر این بیماری تقویت کند.

شبکه تلویزیونی «کان» گزارش داد که دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی عصر سه شنبه در بیانیه‌ای گفت که با توجه به کمبود تجهیزات پزشکی تیمی به سرپرستی «یوسی کوهن» رئیس موساد و «مئیر بن شبت» رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی برای خرید تجهیزات از کشورهای خارجی تشکیل شده است.

در این گزارش، موضوع خرید ۱۰ هزار دستگاه تنفس مصنوعی از کشورهای خارجی از جمله ایالات متحده و کشورهای حوزه خلیج فارس عنوان شده، اما به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است.

بر اساس گزارش کان، رژیم صهیونیستی در حال حاضر حدود ۳۰۰۰ دستگاه تنفس مصنوعی دارد، اما اگر میانگین مبتلایان فعلی که هر ۳ روز دو برابر می‌شود ادامه یابد ، اوضاع به وضعیت نگران‌کننده‌ای می‌رسد که باید برای آن آماده شد.

این شبکه همچنین افزود که پزشکان رژیم صهیونیستی در حال آماده شدن برای سناریویی هستند که در آن هزاران نفر به دستگاه‌های تنفس مصنوعی نیاز دارند.

عصر سه شنبه بود کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی سندی را از وزارت بهداشت این رژیم فاش کرد که در آن گفته شده فقط ۵۰ دستگاه تنفس مصنوعی در انبارهای اورژانس این رژیم باقی مانده‌اند  و اخیرا ده‌ها مورد از این تجهیزات در بیمارستان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی توزیع شده است.

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی شامگاه سه شنبه از افزایش شمار مبتلایان به کرونا به ۱۹۳۰ نفر در سرزمین ‌های اشغالی خبر داد و گفت که سه نفر از این مبتلایان تاکنون جان باخته و ۵۳ نفر بهبود یافته اند.

312 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۶
    0 0
    مگه کشورهای عربی خلیج فارس هم دستگاه های تنفس مصنوعی تولید میکنند؟