غربالگری بیش از ۳۸۰ هزار نفر در لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان گفت: بیش از ۳۸۰ هزار نفر در لرستان مورد تست غربالگری قرار گرفتند.

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «صارم رضایی» بیان کرد: از هفدهم اسفند سال گذشته که جمعیت هلال احمر لرستان در بحث غربالگری مسافران در جاده‌های لرستان فعالیت خود را آغاز کرد، تا چهارم فروردین ماه، ۳۸۷ هزار و ۴۷۲ نفر را مورد پایش سلامت قرار داد.

 وی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر لرستان در ۲۸ نقطه از مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان پست های بازرسی سلامت ایجاد کرده که شبانه روز در حال تلاش برای کنترل و مبارزه با کرونا هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: طی مدت یاد شده، ۲۹ فرد مشکوک  به کرونا نیز مورد شناسایی قرار گرفته اند که جهت سیر مراحل درمان به مراکز درمانی مورد هدف انتقال داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان تصریح کرد: از آغاز طرح پایش سلامت توسط جمعیت هلال احمر لرستان بیش از یک هزار ۳۵۰ نفر روز توسط امدادگران، نجاتگران، جوانان، داوطلبان و پرسنل فعالیت صورت گرفته است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر لرستان از تمام بسترهایی که توانسته جهت مقابله با ویروس کرونا به کارگیری نموده که حتی در این راستا بزرگترین کار شبکه ای در فضای مجازی توسط اعضای جوانان ایجاد شده که به کار آموزش همگانی و حساس کردن مردم استان جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای کاهش ابتلا به کرونا نیز ایجاد شده است

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =