ایمن سازی و ضدعفونی بیش از ۲۷ مکان بصورت روزانه در کیش

معاون امورشهری و محیط زیست شرکت عمران، آب وخدمات کیش از انجام شبانه روزی طرح ایمن سازی همگام با فعالیت های روزانه حوزه امورشهری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا، بار مسئولیت فعالان این حوزه درجزیره کیش دوچندان شده است و درکنار انجام فعالیت های روزانه برای حفظ سلامت ، زیبایی وپاکیزگی شهر، هر روزه طرح های ایمن سازی و ضدعفونی در بیش از ۲۷ مکان اجرا می شود.
مهندس آقازاده معاون امورشهری و محیط زیست جزیره کیش ضمن تبریک نوروز،با بیان اینکه تیم های اجرایی شهری در تلاش هستند با ایمن سازی محیط شهر به کنترل شیوع بیماری کرونا کمک کنند گفت:

با وجود اینکه درتعطیلات آغاز سال جدید هستیم و از سویی همه درتلاش هستند با ماندن در خانه علاوه بر حفظ سلامتی خود وخانواده هایشان به کنترل بیماری نیز کمک کنند اما برخی مشاغل به سبب خدمت رسانی به مردم دراین ایام باید با توان بیشتری خدمات رسانی کنند.

وی افزود: درحوزه امورشهری شرکت عمران، آب وخدمات کیش نیز تمامی کارکنان در کنار انجام برنامه های روزانه شهری، به صورت شبانه روزی برای ضدعفونی وایمن سازی جزیره کیش فعالیت می کنند.

به گفته مهندس آقازاده ، علاوه بر اقدامات زیباسازی درشهر مانند نصب المانها، نورپردازی و آذین بندی، رنگ آمیزی و بهسازی مبلمان شهری و معابر عمومی، گلکاری و نگهداشت فضای سبز، نظافت شهری و بسیاری فعالیت های دیگر، طرح ایمن سازی شهری نیز به صورت شبانه روزی درجزیره کیش در حال انجام است تا با ایمن کردن جزیره کیش از این دوره گذر کنیم و با شهری زیباتر و متفاوت تراز قبل از شهروندان وگردشگران جزیره کیش استقبال کنیم.
وی درپایان ضمن تقدیر از همکاری خوب وصمیمانه شهروندان جزیره کیش در اجرای طرح های ایمن سازی ، ابراز امیدواری کرد با همراهی و همدلی مردم با مسئولان در انجام پروتکل های بهداشتی هرچه زودتر شاهد رفع کامل این بیماری در کشورمان وجزیره کیش باشیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1368944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =