کاش وزارت ورزش همین امروز سعادتمند را عزل کند!

برای نجات ورزش کشور از معضل خانمان سوز پوپولیسم، همین امروز یکی مثل احمد سعادتمند را برکنار کنید!

فرهاد عشوندی، احمد سعادتمند انسان محترمی است. با ادب ، کت و شلوار پوش و مرتب . اما متاسفانه ورقی را برای گرداندن بازی در دست گرفته که عمری با آن و با کیفیتی به مراتب بهتر از او ، علی فتح الله زاده بازی می کرد.

پایان مدیریت حاجی فتح الله وار چه بود؟ گودالی که امروز استقلال در انتهایش دست و پا می زند . گودالی که خودش هم نقشه‌ای برای بیرون آمدن از آن نیافت و دو هفته‌ای استعفا داد و رفت. امروز آبی‌ها حاصل همان شکل از مدیریت است!

بگذارید کمی شفاف‌تر بگویم.اگر استقلال اینجاست حاصل رواج پوپولیسم به جای مدیریت عقل محور است. درباره استقلال می‌نویسم اما شما آن را به پرسپولیس ، تیم ملی ، وزارت ورزش و بدبختانه مدیریت کلی سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی تعمیمش دهید و مطمئن باشید نشانه‌هایش را می بینید و برای‌تان باورپذیر می‌شود.

همین خبر شکایت باشگاه استقلال از داور عصر جدید کافی است که بدانیم متاسفانه احمد سعادتمند هم جایش جایگاه اداره استقلال نیست!

خودش یا مشاورانی که او را در این مسیر پیش رانده اند تا مدیری جدید از جنس حرف‌ها و رفتارهای عامه پسندی باشد با همین برگ اول نشان دادند کمترین کمکی به خروج تیم از بن بست نمی کند و تنها به هیجانات آنی برای‌شان اهمیت دارد .نشستن و مدیریت افکار عمومی روی موج پپولیسم!

 رفتارهایی که حاصلش می‌شود افزایش توقعات مهار ناپذیر لیدرهای شکل گرفته در شبکه‌های اجتماعی . همان‌هایی که ۴ صباح دیگر جلوی ساختمان باشگاه یا ساختمان وزارتخانه خاندان آقای مدیر ، آقای وزیر و تا بالاترش را به باد دشنام می‌گیرند چون عادتشان داده‌اید به خوش رقصی عاری از منطق به خواسته‌های شان . که یادشان داده اید برای هر بیهوده ای مقام عالی یک باشگاه باید پیش بیفتد و نظر احساسی بدهد !

جای اینکه الان فکر و ذکرتان اوضاع نا به سامان باشگاهی باشد که تمام بودجه مصوبش برای درآمدزایی روی کاغذ ۵۵ میلیارد تومان محقق نشده بوده و برایش ۷۰ میلیارد تومان هزینه تراشیده اند و در آستانه تعلیق‌های بین المللی و داخلیهستید، اولین تصمیمات مدیریتی تان می شود واکنش نشان دادن به نظرسنجی بی اهمیت یک پیج اینستاگرامی و خبر طرح شکایت از یک برنامه تلویزیونی!

نه متاسفانه ! شما هیچ نسخه شفابخشی نمی‌توانید بپیچید. شما هم دنبال نشستن روی موج احساساتید.

به خونخواهی آندره آ استراماچونی چنین تصمیمی را کلید زده اید؟

کاش کمی جای ژست های رسانه‌ای مروری روی رفتار حرفه ای این مربی داشتید تا ببینید چه چیزی این مربی را محبوب تیمو هوادارانش کرد؟

او تیمی ساخت مدرن ، آن هم با کمترین امکانات و زیر بدترین موج فشار افکار عمومی.

مثل شما دنبال این اداهای رسانه‌ای بود؟ راستش را بخواهید نه! این نوع رفتارها تنها از شمایانی ساخته است که ساخته شدید برای انجام ندادن کارهای بزرگ و زیربنایی .

شماهایی که سطح دغدغه‌های‌تان، مسائلی است که بالاترین حد واکنش به آن باید یک پست کوتاه از سوی دپارتمان رسانه‌ای تیم‌تان باشد برای گوشزد کردن احترام افراد به رسانه ای ملی که قرار بود دانشگاه تربیت انسان‌ها باشد!

واکنشی نهایتا از جنس نوشته منطقی مهدی رحمتی در این باره و البته شنیدن پیام عذرخواهی آن داور در اینستاگرامش.

شما و دوستانی چون خلیل زاده و موسوی و بقیه اما چه می کنید؟ personal branding برای‌تان چنان جای team branding  را می‌گیرد که اصلا متوجه نیستید چطور جایگاه مدیریتی یک تیم را تا حد کف نزول می دهید.

متاسفانه همین یکی دو موضع گیری اخیرتان کافی‌ست برای رسیدن به این نتیجه که ته مدیریت یکی مثل احمد سعادتمند در استقلال ، حتی با داشتن اسپانسر ۱۵ میلیاردی دست به نقد می‌شود چیزی بدتر از سال‌های علی فتح‌الله زاده.

 جنسی جدید از مدیران هزینه محور بمب بترکان که توسعه محوری‌ در افکارشان هیچ است. چیزی مثل حضور امثال موسوی در تیم و پست های اینستاگرامی‌ پر از غلط‌های املایی‌شان !

کاش همین امروز در ساختمان سئول یا حکم حضورتان در این جایگاه را لغو می کردند یا چنان جدی درست و غلط را به شما گوشزد می‌کردند که به جای افتادن در این چاه بی انتهای پوپولیسم ، اولیه‌های مدیریتی را به اجرا می‌گذاشتید.

اما به واقع شما و امثال شما برآیند فضائل همان مدل مدیریتی ساختمان سئول هستید!

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    8 0
    یعنی بخاطرشکایت ازاین دلقک بایدعوضش کنن؟! تودیگه کی هستی؟
  • اس اس IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    4 0
    همه جوره از پیروزی حمایت میکنین...
  • Farahani DE ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    1 0
    Harf khobi ast, Adama Modir nistan hame Shoharat mikhan bedone inke barash Talash konan.
  • ابراهیم طهرانی IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    4 0
    کل مملکت از این نوع مدیران است نخست باید وزیر ورزش را برکنار کنند که این جور افراد را به عمد انتخاب می کند
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۹
    11 0
    وزیر پرسپولیسی
  • lilv IR ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    3 0
    احسنت.
  • مهدی AE ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۰
    3 0
    احسنت، بخدا تمام دغدغه ما مردم عاشق این دو تیم، همین مسائل پوپولیستیست.... متأسفانه بجای فلسفه درست تیم داری با فضای احساسی و پیج های فیک اینستاگرامی و موج سواری بر آن صرفا خودنمایی میکنند....