نوید دیگری از سوی استاندار البرز در مسیر جهش تولید طبق منویات مقام معظم رهبری

نماینده عالی دولت در استان البرز از لغو ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتر برای البرز خبر داد و گفت: این امر در تصویب نامه هیات وزیران طی نامه مشترکی از سوی وزارت صمت، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه کشور، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی با امضای معاون اول رییس جمهور، مصوب شد.

به گزارش خبرآنلاین استان البرز و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی با اعلام این خبر، افزود: این امر نویدی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید است که در البرز آغازی طوفانی داشت.

وی ادامه داد: با رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد، شاهد تحولات بزرگی در تولید و صنعت البرز خواهیم بود که رشد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری از جمله آنها محسوب می شود. 

شهبازی گفت: از ابتدای مسئولیتم در البرز، رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد را از اهم امور خود قرار داده و این امر مهم را در صدر درخواست های استان در سفر معاون اول رئیس جمهور محترم، قرار دادم.

وی افزود: همچنین در سفرهای رییس جمهور محترم به استان و پیرو آن وزیر صمت و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان معین استان و همچنین رییس سازمان برنامه و بودجه کشور این درخواست مطرح و پیگیری شد.

استاندار البرز اضافه کرد: اکنون خرسندم که این نوید را به مردم البرز بویژه تولیدکنندگان و صنعتگران فعال و پویای استان بدهم که پس از پیگیری های جدی، لغو ممنوعیت شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای اشتهارد، محقق شد.

وی گفت: اکنون صنعتگران و تولیدکنندگان می توانند با توسعه واحدهای خود از امتیازات ویژه مالیاتی و تسهیلاتی نیز برخوردار شوند.

شهبازی افزود: این اقدام گامی بلند در مسیر جهش تولید بعنوان شعار سال است و این روند برای حمایت از تولید و اشتغال همچنان ادامه دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =