تقدیر نماینده منتخب مردم کرج در مجلس شورای اسلامی از استاندار البرز برای تحقق رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰

مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد طی نامه ای از استاندار البرز جهت پیگیری و تحقق رفع ممنوعیت شعاع ۱۲۰ برای البرز، قدردانی کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، متن این تقدیرنامه به این شرح است:
خبر خوب برای رونق تولید در استان البرز

در ابتدای سال «جهش تولید» رفع محدودیت شعاع ۱۲۰کیلومتری برای اشتهارد، خبری خوب برای استان البرز محسوب می‌شود. بویژه برای تولیدکنندگان وصنعتگران عزیز که درسالیان اخیر علی‌رغم تحریم تحمیلی، با همت وتلاش مضاعف، خط تولید و اشتغال‌زایی را حفظ کردند.

مطابق ماده ۱۳۲ قانون مالیات، واحدهای صنعتی خارج ازشعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران، مشمول معافیت مالیاتی می‌شوند که درسال‌های گذشته این ماده برای شهرک‌های اشتهارد اعمال نمی‌شد. 
رفع این مانع که «شهرک‌های صنعتی اشتهارد، کوثر و امید البرز» را از مشوقها ومعافیتهای مالیاتی برخوردار می‌کند عامل مهمی در راستای فعال‌سازی بیشتر واحدهای تولیدی در این قطب صنعتی کشور خواهد بود که زمینه‌ی مناسبی برای افزایش سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال‌زایی پایدار در سطح استان ایجاد می‌کند.

این مهم به همت مسئولین استانی و کشوری و پیگیری مستمر استاندار محترم البرز محقق شد که جادارد از این تلاشها که منجربه تحقق مطالبه‌ی تولیدکنندگان عزیز البرزی گردید تقدیر و تشکر نمایم.

مهدی عسگری 
نماینده منتخب مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس یازدهم

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1370716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =