۰ نفر
۱۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
عملیات امنیتی الحشد الشعبی آغاز شد

فارس نوشت: فرمانده عملیات دیالی الحشد الشعبی امروز از آغاز اجرای عملیات تفتیش و بازرسی شمال المقدادیه در استان دیالی با هدف پاکسازی این منطقه خبر داد.

«طالب الموسوی» فرمانده عملیات دیالی در سازمان الحشد الشعبی امروز چهارشنبه گفت که عملیات تفتیش و بازرسی شمال المقدادیه در استان دیالی با هدف پاکسازی این منطقه و بازگرداندن آوارگان به منازل خود آغاز شده است.

الموسوی افزود که نیروهای فرماندهی عملیات دیالی در سازمان الحشد الشعبی با مشارکت ارتش و پلیس صبح امروز چهارشنبه این عملیات را از سه ناحیه آغاز کردند.

طبق گزارش وب سایت الحشد الشعبی، الموسوی همچنین گفت که این نیروها عملیات خود را از منطقه العلیا الطنیره آغاز کرده و تا منطقه الصدور پیش خواهند رفت و یک گروه دیگر از نیروها نیز عملیات خود را از الزور الاسیود المعدان به سمت الخیلانیه آغاز کرده‌اند.

او افزود که یک گروه دیگر از نیروها نیز منطقه الخیلانیه تا عرب عبدالمجبل عبدالله تا شروین و المنصوریه را محاصره کرده‌اند.

به گفته فرمانده عملیات دیالی هدف از برگزاری این عملیات نابودی مقرهای داعش و پاکسازی پارک‌ها و باغ‌ها از مواد منفجره و جنگی باقی مانده از داعش است تا زمینه را برای بازگشت آوارگان به خانه و کاشانه خود مهیا سازند.

312 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1371477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فیروز IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۳
    2 0
    اگر امریکا ازعراق خارج شود عراق بهترمیشود