۱۶ نفر
۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴
النجباء آمریکا را تهدید کرد

ایرنا نوشت: «نصر الشمری» سخنگوی جنبش النجبا در توییتی نوشت که مقاومت اسلامی عراق هر گاه اراده کند، قادر به در هم‌کوبیدن پایگاه‌های آمریکا خواهد بود.

الشمری از آمادگی محور مقاومت برای مقابله با آمریکا خبر داد و تاکید کرد که مقاومت اسلامی توانایی درهم‌کوبیدن همه پایگاه‌های آمریکای شرور و سامانه‌های کاغذی آن را دارد.

الشمری همچنین با اشاره به مشارکت نجبا در حمایت از کادر پزشکی در همه استان‌های عراق برای مبارزه با کرونا عنوان کرد که پنج هزار داوطلب این جنبش بیش از سه هزار سبد غذایی را به دست نیازمندان رساندند و به گند زدایی استان‌های مختلف عراق پرداختند.

سخنگوی جنبش نجبا در همین حال امروز در گفت‌ وگو با یکی از شبکه های تلویزیونی محور مقاومت تاکید کرد که مقاومت عراقی ها در برابر اشغالگران آمریکایی تا حضور غیرقانونی آنها در کشور هیچگاه متوقف نخواهد شد.

به گزارش کانال رسمی اطلاع رسانی مقاومت اسلامی نجبا، الشمری در گفت و گو با شبکه تلویزیونی «النجباء» اظهار داشت: اگر انتخاب بین آن باشد که ما کشته شویم، بمیریم و مورد هدف قرار گیریم و یا اشغالگری آمریکا را بپذیریم و آن هم با این میزان از گستاخی، جنایت و بی احترامی به خون، کرامت و حاکمیت عراق، بدون شک ما با کمال میل درگیری و مواجهه را انتخاب می کنیم.

وی با بیان اینکه ما در این راه مواجهه نظامی را بر خواهیم گزید، گفت: رویارویی ما با آمریکا و نیروهای اشغالگر عراق علنی شده است.

الشمری تاکید کرد که ما متوقف نخواهیم شد و بگذارید همگان از این پیام مطلع باشند تحت هیچ شرایطی خواه با روی کار آمدن دولتی نزدیک به آمریکا و یا دولتی غیر همپیمان با آن، مقاومت جز تا هنگام خروج آخرین سرباز اشغالگر آمریکایی از سرزمین عراق متوقف نخواهد شد و این یک تصمیم قطعی، واضح و نهایی است.

312 23310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1371715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    43 0
    امریکا چون به هیچ چیز غیر از پول ایمان نداره متوجه نیست که انسان ها در خاورمیانه به دلیل اعتقادات خود با امریکا می جنگند چون امریکا به واقع شیطان بزرگ است.
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    8 0
    اگر همگی شما گشته نشداید دازاین به بعد دوباره دولت بعث عراق روی کارمیاید این کارحتمی هست چون هنوز یکسری از عراقیها طرفدار بعث عراق هستنند