شما نظر بدهید / مهم‌ترین انتقادتان به سریال‌های نوروزی تلویزیون چیست؟

سریال‌های نوروزی یکی از سرگرمی‌های مردم در ایام نوروز همراه با قرنطینه بودند. به نظر شما مهم‌ترین ایرادهای این سریال‌ها چه بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،  تلویزیون چهار سریال برای ایام فراغت نوروزی مردم در نظر گرفته بود. نوروزی که با شیوع کرونا با تمام نوروزهای پیشین متفاوت بود.

سریال «پایتخت» هر چند نیمه‌تمام به کار خود پایان داد و قسمت‌های پایانی را بدهکار مخاطبان شد. «دوپینگ» همچنان از شبکه سه پخش می‌شود. «کامیون» و «میانبر» هم ادامه دارند.

برخی از این سریال‌های پرحاشیه‌ بودند. برخی بی‌سر و صدا هر شب روی آنتن رفتند.

حالا که نوروز تمام شده است، از شمایی که مخاطب این سریال‌ها بودید، پرسشی داریم. مهم‌ترین انتقادی که به این سریال‌ها دارید چیست؟

۲۴۱۲۴۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1372475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    58 0
    من هیچکدام از سریال های تلویزیون را ندیدم. پایتخت را هم چند قسمتی دیدم که به درد نمیخورد. ولی قسمت پایانی آن دیشب موتورسواری رحمت و زنش واقعا عالی بود. این یک تکه تکان دهنده در صدا و سیمای ایران بود. عینا خاطره بهروز وثوقی را زنده کردند. این کمترین کاری بود که میشد برای بهروز وثوقی انجام داد.
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      67 0
      کامیون: یه مشت مرد چهل ساله نقش جوانان دانشجو رو بازی میکنند، لوس و غیرقابل قبول. دوپینگ: خوبه اما زیاد دیگه تو فیلمنامه آب بسته. پایتخت؛ بهش آدم های سیاسی زیاد بهش انتقاد میکنند، یه سری هم خودشون رو زدن بخواب که مروج بی اخلاقيه، درحالیکه مواد مخدر، سابقه دار بیکار، جوانان بی تربیت و هتاک واقعیت همین الان جامعه ماست. تمام خانواده ها دریدگی و حرمت شکنی جوانان خود رو بازی زندگی اما دریدگی بهتاش رو تلخی و بدآموزی میدانند.
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      108 0
      نه من و نه خانواده من و نه دوستان و آشنایان و نه اکثریت جامعه مثل کاراکترهای سریال پایتخت نیستند. نمیدونم چه اصراری دارید که بگید این سریال واقعیتهای جامعه است! یعنی تو خونواده های معمولی ایرانی اینقدر راحت مواد مصرف میکنن و کسی هم کاری باهاشون ندارن؟ در کدوم خانواده ایرانی اینقدر احت و عادی با مصرف مواد در خانواده برخورد میکنن!؟(رحمان و رحیم تریاکی) . کجا اینقدر به بزرگترها بی احترامی میکنن؟ کاری به کپی های سطح پایین و ضعیف این سریال از فیلم فارسی های قبل انقلاب ندارم ولی بزرگترین مسئله و مشکل این سریال عادی نشون دادن مصرف مواد مخدر و همینطور بی حرمتی های پی در پی به بزرگترهاست که حال آدم رو بهم میزنه. و نکته فاجعه بارتر اینه که کسی هم اینکارشون رو تقبیح نمیکنه....واقعا برای عوامل این سریال متاسفم که یک سریال خوب رو که هرسال حس و حال خوب به ایرانی ها میداد رو نابود کردند..... پی نوشت: همه نوجوان ها و کودکان هم با پدر و مادر هاشون پای این سریال های تلویزیون میشینن و این مسئله مهم بودن موارد بالا رو بیشتر نشون میده...
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      56 0
      واقعیت پشت پایتخت (تمام 6 بخشش ) همان واقعیت سریال شهرزاد است که در شبکه خانگی پخش میشد. منتها پولهای کثیف پشت پرده شهرزاد لو رفت ، ولی این یکی لو نمیره چون تیز و زرنگ تر هستند. ظاهر قضیه فیلم و سریال هست و مردم هم بازیچه.
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      18 0
      آقای 14:42 به عنوان یه معلم مقطع دوم دبیرستان و مدرس دانشگاه بهت میگم مصرف گل و محرک های صنعتی بین جوانان رایج هست و خانواده های این بچه ها مثل شما غرق توهمات خودشان هستند که فرزند ما یک حوری بهشتی است و مثل مسیح (ع) پاک سرشت هست. دست دختر بچه های دبیرستانی پر از جای رگ زنی و خون بازی هست.
    • علی IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      13 0
      دقیقا معلومه کل قسمت های پایتخت رو دیدی..خخخ
    • ممدرضا IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      12 0
      سانسور چندین باره نسخه تایید شده ... !!!
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      45 0
      کپی فیلم فارسی های منسوخ شده و به غایت مزخرف شد یه کار خوب و درجه یک؟ میلیار میلیارد خرج ساخت سریال بشه تا مثلا از بهروز وثوقی تقدیر شه؟
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      85 0
      بهروز وثوقی کیه که یاد و خاطره اش برای ما مهم باشه؟مثلا چه کار مفیدی برای مردم و جامعه انجام داده نه تنها اون بلکه بقیه هم صنف هاش؟لطفا بیشتر از این با تبلیغ یک بدلکار و اوباش نمایی که نهایت غیرت و معرفتش در رفتن به کاباره و عرقخوری و بی ناموسی بود به حیثیت و غیرت و آبروی مردم توهین نکنید
    • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
      5 0
      توی سریال پایتخت چیز غیر واقعی نداشت توی جامعه مون قاچاقچی داریم نماینده بی عرضه داریم آدم های بی شخصیت و بی ادبی به بزرگترها رو هم داریم.
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    26 0
    پایتخت در سکانس پایانی خودش اوج گرفت. جاییکه ثابت شد عشق مثل رودخانه از به هم پیوستن هزاران جویبار به وجود می آید و به دریا میریزد. حتی اگر صد سال بگذرد دوباره از عشق همه چیز زنده میشود.
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    47 0
    کامیون خیلی کمدی یخی بود
  • AT ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    23 0
    این پایتخت نشان داد که در مدیریت صدا و سیمای پایتخت کنترلی نیست ... با این وجود دست آقای مقدم و تنابنده درد نکنه که خیلی حرفها رو با استفاده از این موقعیت مطرح کردن که اگر بخواهم بگویم چه ها بود همین کامنت من هم غیر قابل انتشار میشه . دست مریزاد
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    25 0
    به هر حال مردم نیاز دارند به این کمدی ها،حالا بگن بهروز وثوق وگوگوش،همین که ذهن مردم چند وقت درگیر این موضوع شد بد بود؟،بگن تبلیغات زیاد کردند،خرج تلویزیون چطور در بیاید پس،تو این وضعیت تحریم و کرونا با میشه کنایه همین دلخوشی کم مردم رو نگیرید ازشون.
  • امیر IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    73 0
    هر سال دریغ از پارسال.رفتن به سوژه های قبل انقلاب .سریال های بی سر و ته
  • مسعود تهران IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    14 0
    هر وقت دست از سانسور برداشتند همه چی بهتر میشه ولی با ادامه این وضع ...
  • US ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    50 0
    سریال کامیون عالی بود. طنز با اخلاق بود. در مقابل پایتخت افتضاح بود. طنز بی اخلاق و ولنگار.
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    14 0
    همون فرهنگ نانچیکو و پنجه بکس را پرورش بدین کلی فرهنگ سازی کردین خدا قوت ضمنا تشکر ویژه ای هم از عوامل سریال پایتخت یه زحمت هم بکشند فرهنگ لغات این سریال را هم به چاپ برسانند
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    14 0
    کامیون: یه مشت مرد چهل ساله نقش جوانان دانشجو رو بازی میکنند، لوس و غیرقابل قبول. دوپینگ: خوبه اما زیاد دیگه تو فیلمنامه آب بسته. پایتخت؛ بهش آدم های سیاسی زیاد بهش انتقاد میکنند، یه سری هم خودشون رو زدن بخواب که مروج بی اخلاقيه، درحالیکه مواد مخدر، سابقه دار بیکار، جوانان بی تربیت و هتاک واقعیت همین الان جامعه ماست. تمام خانواده ها دریدگی و حرمت شکنی جوانان خود رو بازی زندگی اما دریدگی بهتاش رو تلخی و بدآموزی میدانند.
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    18 0
    يك سريال طنز خانگي است و هيچ ارزش نقادي و بحث هم نداره! اما جالبه سريالي كه با كليه موازين حكومت و مجوزها و تمام عوامل خودشان ساخته مي شود باز هم دستخوش سانسور مي شود! بازم مي رسيم به ماهواره بدون هيچ منتي انواع سريا ها و فيلمها پخش مي كنه بدون هيچ حرف و حديثي!
  • DE ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    29 0
    کاش رحمت اش بیشتر بود رحمت و ارسطو عالی بودند
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    93 0
    تبلیغ مواد مخدر و قاچاقش و بی حرمتی به بزرگترها و....
  • احمد IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    36 0
    پایتخت قشنگ بود. البته اصلا نیازی به این همه پررنگ کردن بی ادبی یک نفر به والدینش نبود. از وجوه مثبت نقی هم دیگه خبری نبود.
  • حمید آریا IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    58 0
    حیف هزینه ای که صرف برخی فیلمها میشه.تقلید فیلمهای نیم قرن پیش که هنر نیست.در سریال کامیون مثلا"سه کله پوک را آورده اند که در شرایط کنونی بی مزه گی آنها قابل تحمل نیست فیلمی که مخاطبش کودکان و نوجوانان می تواند باشد با آوردن روح ،اوج کج اندیشی است فیلم دوپینگ (اسم خارجی) واقعا" بی محتواست و بد آموزی دارد و تاسف می خورم برای هنرپیشگان عزیزش که در این فیلم بازی کرده اند فیلم پایتخت قابل قبول تر است ولی این فیلم هم داستان بی سروتهی داشت که بهتر می توانست جمع و جور شود
  • صادق IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    26 0
    بعضی از سریالها مانند دوپینگ ظاهرا اصلا نویسنده نداشته است!!!!!!!
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    41 0
    صدا و سیما بشدت مشکل نویسنده خلاق و طناز داره
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    57 0
    فقط پایتخت رودیدیم صرف نظر از پسزمینه ذهنی اگر این فصل را به عنوان فصل اول در نظر بگیریم واقعا ضعف ها و ایراداتش آشکار بود. اما به خاطر سابقه ذهنی تونستیم تا آخر تماشا کنیم. با وجود هیولایی به نام بهتاش و سکانس های بی ربط بهنود (یادآوری خاطرات کودکی اش آن هم در یک سکانس) شخصیت خوب پرداخته شده هم آقای مالکی بود ...
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    10 0
    پایتخت عالی بود هرکی بدش میومدنمی دید مجبورش نکردن
    • IR ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
      43 0
      واره از جیب همه ی ما ساخته میشه و همه ی ما هم میتونیم بهش انتقاد کنیم!
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    46 0
    زیادی آبکی! بیشتر از هر سال
  • احمد US ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    9 0
    توسریال پایتخت تلویزیون فقط دنبال این بود عقدهای سیاسی که ازدولت داشت بازکنه
  • محمدباقری IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    50 0
    یه چیزی در حد افتضاح بودن .حیف پول...
  • IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    49 0
    نه دوپینگ و نه پایتخت هیچکدوم خط داستانیشون مشخص نیست!به شدت بی نظم و پرش های بی دلیل خیلی زیاد!فیلنامه های به شدت ضعیف و فقط متکی به چند دیالوگ!شوخی های تکراری و مبتذل!آب بندی بسیار زیاد به کل فیلمنامه! بعضی از دوستان هم جوری از پایتخت دفاع می‌کنند که آدم فکر می‌کنه مثلا نسبت خانوادگی دارن با عوامل سریال!!!!اگر خوشتون اومده و مطابق سلیقتون بوده خب باشه!چرا حق انتقاد رو بقیه نمی‌دید؟
  • شعيب وحیدی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    37 0
    سلام پایتخت، جای خالی شادروان خشایار الوند کاملا احساس شد، و کیفت بازی بازیگران حذف کنی داستان منسجمی نداشت و دیالوگ ها اصلا خوب نبود. دوپينگ اسم با داستان تطابق نداشت چون دوپینگ یک کار بد و دور از پهلوانی است و دو آدم خوب قصه دوپينگ البته قرص می خوردند القای مصرف آمفتامین و داروهای نیروزا بود و ادم های خوب بیش از اندازه ساده لوح جلوه داده بود کامیون که دو قسمت دیدم و داستانش جلبم نکرد اصلا نگاه نکردم و میانبر، که با عصر جدید تداخل داشت اصلا ندیدم
  • مهسا AU ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    34 0
    آبکی مخصوصا دوپینگ انگاری مجبورا فیلم به این مسخرگی بسازن پدر شیوا که اصلا انگاری مرد نیست آبروی هر چی مرده برده
  • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    24 0
    در چند کلمه: آبگوشت بی گوشت و پرآب!
  • وظیفه دانی IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    16 0
    سلام به نظر من پایتخت امسال بسیار متفاوت بود. یک داستان هماهنگی را نداشت. سکانسهای فوق العاده طولانی بودند و خوب اخر داستان هم که ناتمام ماندو بعدش هم که درست شود دیگه اون جذابیت رو نداره..ولی خوب ما چون برنامه دیگه ای که مثل پایتخت رو نشان بدن نداشتیم و سالها با پایتخت اونس گرفتیم من حیث المجموع نگاه کردیم و من از تهیه کننده و کارگردان تشکر میکنم و امیدوارم که کارهای مشابه پایتخت رو در دستور کارشان قرار بدهند و مسولین هم یکم دایره نگاه شان را بازتر کنن و به عزیزان میدان بیشتری بدن.
  • درایور GB ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    22 0
    پرت کردن حواس ملت از همه جا بی خبر از گرسنگی فقر افزایش نرخ اجاره خونه قیمت پراید و ... مهمترین دستاورد سریال های تی وی و کلا برنامه های صدا و سیماست
  • 68488 NL ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    24 0
    متاسفانه صدا و سیما هیچگونه نگرشی نسبت به فرهنگ جامعه ندارد و هدف این است که وقت مردم را پر کنند من که فقط قسمتهایی از پایتخت را دیدم ولی بدون محتوا، بدون هدف خاص فقط پرشهای مختلفی که قسمتی از مشکلات جامعه را نشان میداد هر چند در جامعه فساد زیاد است از مواد مخدر ارتباط نامشروع بی احترامی به والدین و ... ولی این دلیل نمی شود که اشاعه فحشا شود اون هم صداوسیمای جمهوری اسلامی در مجموع باید گفت افتضاح بود هر نوع فسادی را ترویج داد و هیچ مطلب مفیدی برای جامعه ارایه نکرد ....
  • احمد NL ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    30 0
    تنها باید گفت از هنرمندانی که خود مروج بی حجابی و بی غیرتی هستند توقع زیادی است که سریال با محتوای فرهنگی در خور جامعه اسلامی تولید کنند
  • ستاره روشن US ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    22 0
    مهم ترین اشکال سر هم بندی بودن فیلمنامه ها و وقاحت سازندگان در اشارات جنسی و خارج از عرف بود. پایتخت که با نابود کردن شخصیت های مثبت کل زحمت های قسمت های قبل رو به باد داد. صحنه آخر هم که صحنه ممل آمریکائی بود و اشاره کثیف وثوقی به گوگوش و چراغ روشن کردن. وا قعا که دست نویسنده و عوامل پایتخت درد نکنه. از سیروس مقدم اخلاق مدار بعید بود افسار کار رو به دست حضرات لاقید دادن.
    • علی IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
      5 0
      خوشم میاد کل فیلمفارسی های دهه 40 و 50 رو دیدی حالشم بردی حالا اومدی جانماز آب میکشی و....
  • محمد RO ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    18 0
    سلام .گرچه سریال پایتخت برای سرگرمی خوب است .اما بعنوان یک شخصی که خود زبان مازنی و خانواده مازنی دارم .شماره ۶ ان هم از نظر محتوی و هم ظاهر ایرادت فراوانی دارد. آیا همه خانواده ها خصوصا خانمهای مومن باید حمام رفتن و استخر رفتن و نیمه لختی ارسطو را ببینند؟
  • رحمانی IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    8 0
    من که تلویزیون یا همان صدا وسیمای ملی ویا به تعبیری میلی ،را اصلا نگاه نمی کنم به همین دلیل انتقادی هم ندارم.... خوش به حال خودم
  • رقیه IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    8 0
    حبف پول ملت که صرف چنین سربالهای بی کیفیت ونازل و بی ارزش وبی محتوا شد؛ ... فقط سریال پایتخت کمی خوب بود.بقیه مزخرف در مزخرف بوده.
  • ابراهيمى US ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    11 0
    من قبلا زياد خبرآنلاين رو مى ديدم ولى از وقتى تبليغ كاشت ومى سر مى كنيد با عكس هاى چندش آورش خيلى كم ميام لطفا عكسارو برداريد
  • سعید IR ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    19 0
    سلام مردم با توجه به انتظاری که از سریال پایتخت داشتند بعد از قسمت ۵ که بسیار جذاب بود منتظر یه سریال زیباتر بودند در قسمت ۶ که اصلا نتوانست انتظارات رو برآورده کنه و بسیار ضعیف عمل کرد ماجراهای بدون هیجان و فاقد طنز لازم بود سریال شبکه ۳ و ۲ نیز کلا با این موضوعات سبک تعطیل بودند واقعا تو این روزهایی که مردم رو تشویق میکنید به خانه نشینی نمره رسانه ملی از ۲۰ زیر ۵ بود
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    1 0
    سطحي و بي ريشه
  • علی IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    4 0
    پایتخت عالی فقط جای کلاه قرمزی خالی است
  • بی نام IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    4 0
    دوپینگ و کامیون رو دو قسمت دیدیم فهمیدیم چخبره دیگه ندیدیم پایتخت هم متنش ضعیف بود و نسبت به های فصل های قبلش افول قابل ملاحظه ای داشت
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    2 0
    سیاسیون خوششان نیامد ولی ملت پسندید
  • شهرام IR ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    7 0
    به جز پایتخت هیچکدوم به درد نمیخورد، که اونم قصه ی جذابی نداشت. متأسفانه رکن اصلی سریال پایتخت دیگه نبود
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    3 0
    سریال ها بسیار بی معنی و مسخره بودند .البته پایتخت را به خاطر خاطرات خوش سالهای گذشته دیدم و در قسمت گفتم جای خشایار الوند عجب خالی است . خدا بیامرزد او را وترجیح دادم سراغ سریالهای خارجی در فیلیمو بروم یا از اینترنت دانلود کنم .
  • IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 0
    ارزش زندگی بیش از هدر دادن آن با تماشای سریالها بوده و بنابراین صادقانه هیچ انتقادی نیست چون ندیدم
  • IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    4 0
    بی محتوا کلیشه ایی و عدم جذابیت. فقط کمی سریال پایتخت موفق بوده بقیه اصلا.
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    3 0
    فقط پایتخت بدترین کامیون بابا اینقدر پول خرج این شهاب عباسی نکنین ازون چیزی در نمیاد این همه هنرپیشه بزرگ رو ضایع کرد رفت
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    4 0
    من به جز پایتخت اونم به جز قسمت های اولش هیچی نگاه نکردم فیلم های سینمایی اش هم خیلی خوب نبود و تعدادشون هم کم بود
  • حمید IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    1 0
    با این کامنتها خدا رو شکر خوشحالیم که اصلن هیچکدومش رو ندیدیم!
  • مقیمی IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۷
    0 0
    ببین چه کردند با ما که سریالی ضعیفی که تنها هنرش لودگیه شده بهترین برنامه سیما
  • مرتضی IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 0
    بنده آخرین باری که سریالهای نوروز رو تماشا کردم سال 91 بود و طی این سالها فقط پایتخت5و6 را دیدم. آن هم بدلیل تعریف و تمجید دیگران وگرنه اصلا چنین سریال هایی را دوست ندارم. حاضرم چندین بار خانه به دوش، متهم گریخت، ترش و شیرین، چارخونه(که متاسفانه زیاد بازپخش نشده تو این چند سال) و سریالهای قدیمی رو ببینم ولی این لحن لوسی که جدیدا تو فیلم ها مد شده رو نبینم.
  • reza IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۶
    0 0
    آیا مسولین واقعا به این جمله که ( صدا و سیما یک ارگان ملی است) اعتقاد دارند؟ آیا ما به عنوان یک ایرانی میتوانیم از صداو سیما به خاطر این همه توهین به شعور بیننده و هدر دادن پول مملکت به دادگاه شکایت کنیم تا کمی از درد و رنج و توهینی که به خاطر تحمل این سریال بر ما وارد شده کمتر بشود. این سریال عمق بی لیاقتی و بی تدبیری مدیران صدا و سیما را در زمان قرنطینه مردم و تعطیلات خانگی مردم نشان داد. ... شرم بر آنان ...