۰ نفر
۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
تشکیل ۴۵ فقره پرونده تخلفات در اصناف فارس

معاون بازرسی اتاق اصناف استان فارس گفت: ۴۵ فقره پرونده تخلفات در اصناف استان فارس تشکیل شد.

به گزارش خبرآنلاین از فارس؛ محمدمهدی عرب معاون بازرسی اتاق اصناف استان فارس با اشاره به بازرسی ۳۴۹ واحد صنفی مجاز به فعالیت بیان کرد: در ادامه بازرسی‌ها ۴۵ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۲۶۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

او، با اشاره به اقداماتی انجام شده بازرسی از اصناف تصریح کرد: از ۲۴ اسفندماه پارسال تا ۱۵ فروردین ماه امسال بازرسی‌ها در استان فارس به صورت مستمر انجام شده است.

عرب، با تاکید بر تذکر به واحدهای متخلف و اقدام نسبت به تدوین صورت جلسه مبنی بر تخلف ادامه داد: در مدت اعلام شده به بیش از ۷ هزار و ۵۹۶ واحد صنفی غیرضروری برای تعطیل کردن واحدها تذکر داده شد.

معاون بازرسی اتاق اصناف استان فارس افزود: بیش از ۴۶۵ صورت جلسه تعطیل نبودن واحدهای متخلف تنظیم و به اماکن برای پلمب ارسال شد و علاوه بر آن با ۱۴ واحد صنفی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکردند، برخورد و پرونده به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

او، اضافه کرد: از ۳۴۹ واحد صنفی که مجاز به فعالیت بودند بازرسی شد که در ادامه بازرسی‌ها ۴۵ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از ۲۶۰ میلیون ریال تشکیل و به ۱۳۵ مورد شکایت مردمی به صورت کتبی و تلفنی رسیدگی شد.

عرب اظهار کرد: در این ایام نیروی دائم در سردخانه مرکزی برای نظارت بر توزیع میوه طرح تنظیم بازار مستقر شدند و علاوه بر آن ۱۵ بازرس رسمی و ۱۰۰ ناظر افتخاری به صورت ۲ شیفت از ۸ صبح تا ۲۲ شب به ارائه خدمت مشغول بودند.

معاون بازرسی اتاق اصناف استان فارس با اشاره به همکاری اتاق اصناف با دیگر دستگاه‌ها تاکید کرد: تعامل و گشت مشترک با فرمانداری و نیروی انتظامی، به کارگیری ۱۰۰ نفر از نیروهای ستاد پیشگیری دادگستری و ساماندهی نیروهای مردمی از جمله این موارد بوده است.

عرب با اشاره به اینکه فعالیت برخی از صنوف از ۲۰ فروردین ماه بدون مانع است، بیان کرد: بازدید و نظارت میدانی برای بسته نگه داشتن صنوف غیرضروری در ایام نوروز انجام شده و براساس مصوبه ستاد ملی کرونا ادامه دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1373104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =