۰ نفر
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
قیمت تلویزیون در بانه چقدر است؟

اگر به دنبال آگاهی از آخرین قیمت های بازار بانه هستید، ابتدا بهتر است بدانید که اجناس بانه ممکن است اورجینال یا تقلبی باشند. با توجه به این موضوع، خرید کردن از فروشگاه های بانه، مخصوصا فروشگاه های اینترنتی این بازار گسترده، یک ریسک بزرگ است.  

 افرادی که قصد خرید از بانه را دارند، ابتدا بهتر است فروشگاه های معتبر این بازار را شناسایی کنند. در هر بازاری در کشور ممکن است جنس تقلبی یافت شود، و امروزه یک باور غلط درباره اجناس بانه به وجود آمده است. این باور که اجناس خریداری شده تحویل داده نمی شود یا جنس نامرغوب به دست مشتریان می رسد. همه این پیامدها به علت عدم آگاهی درست مردم به وجود آمده است.

در این میان فروشگاه های معتبر متعددی وجود دارند که با بیش از یک دهه سابقه در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت می کنند. با بررسی این فروشگاه باید به چند نکته توجه کنیم:

۱.به فروشگاه های دارای اینماد اعتماد کنید

فروشگاه هایی که نماد اعتماد الکترونیک دارند بسیار قابل اعتماد هستند، چراکه امکان ثبت شکایت و پیگیری سفارشات از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به وجود آمده است. شما با دیدن نماد های یک یا دو ستاره می توانید خرید مطمئنی را تجربه کنید.

۲. مستقیما خرید پیامکی یا خرید تلگرامی نکنید

تمام باور غلط به وجود آمده برای بازار بانه به علت فعالیت هایی است که زیر نظر مراجع قضایی نیست. اگر از کانال های تلگرامی خرید کنید ریسک بسیار بزرگی انجام داده اید. اگر جنسی برای شما ارسال شود و تقلبی باشد، شما نمی توانید پیگیری صحیح و کاملی داشته باشید. هیچ برند یا نام ثبت شده ای در فروش های پیامکی و تلگرامی وجود ندارد.

آخرین قیمت های تلویزیون در بانه چقدر است؟

یکی از فروشگاه های باسابقه و دارای نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه بانه سیتی است. قیمت تلویزیون در بانه با توجه به گزارشات این فروشگاه اینترنتی به شرح زیر است:

۱.برند ال جی

قیمت (میلیون تومان)

مدل های برند ال جی  

اندازه تلویزیون بر حسب اینچ

۴۳um۷۳۴۰

بهترین تلویزیون ۴۳ اینچ

۹.۹۵۰

۴۹sm۸۱۰۰

بهترین تلویزیون ۴۹ اینچ

۱۲.۱۵۰

۵۵sm۸۱۰۰

بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ

۲۲.۰۰۰

۶۵sm۹۰۰۰

بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ

۲. تلویزیون سامسونگ

قیمت (میلیون تومان)

مدل های برند سامسونگ 

اندازه تلویزیون بر حسب اینچ

۶.۱۰۰

۴۳ru۷۱۰۰

بهترین تلویزیون ۴۳ اینچ

۷.۹۰۰

۴۹ru۷۱۰۰

بهترین تلویزیون ۴۹ اینچ

۱۷.۵۰۰

۵۵q۷۰r

بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ

۲۵.۰۰۰

۶۵q۷۰r

بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ

۳۹.۰۰۰

۷۵q۷۰r

بهترین تلویزیون ۷۵ اینچ

۳. تلویزیون سونی

قیمت (میلیون تومان)

مدل های برند سونی

اندازه تلویزیون بر حسب اینچ

۷.۷۰۰

۴۳x۸۰۰۰h

بهترین تلویزیون ۴۳ اینچ

۹.۹۰۰

۴۹x۸۰۰۰g

بهترین تلویزیون ۴۹ اینچ

۱۶.۵۰۰

۵۵x۸۵۰۰g

بهترین تلویزیون ۵۵ اینچ

۲۹.۵۰۰

۶۵x۹۵۰۰g

بهترین تلویزیون ۶۵ اینچ

برای آگاهی از قیمت به روز لوازم خانگی در بانه به خصوص تلویزیون با کارشناسان فروشگاه بانه سیتی به شماره (09187844373 | 09187844383 - محمدی) تماس حاصل فرمایید.  

بانه سیتی یک فروشگاه شناخته شده در شهر بانه با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری است. شما می توانید لوازم خانگی متنوع و جدید اورجینال را از این فروشگاه خریداری کنید. این فروشگاه تنها از طریق وبسایت رسمی به نشانی banehcity.com فعالیت می کند و به صورت پیامکی و تلگرامی محصولات را به فروش نمی رساند. بانه سیتی در اینستاگرام، توییتر و فیسبوک فعالیت دارد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374001