مدیرکل ورزش و جوانان همدان: تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ازدواج تا مرداد پرداخت می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: زوج‌های جوان نگران دریافت تسهیلات ازدواج نباشند، تمهیدات لازم جهت پرداخت ۵۰ میلیون تومان وام ازدواج در استان اتخاذ شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ محسن جهانشیر، با اعلام اینکه تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ازدواج جوانان با چند ماه تاخیر تا مردادماه امسال به متقاضیان پرداخت خواهد شد، افزود: امیدواریم شبکه بانکی بتواند این مهم را در زمان و موعد مقرر به انجام رساند تا زوج ها با دریافت این وام، برنامه ریزی بهتری برای خود داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان که در نشست بررسی موانع تسهیلات ازدواج سخن می گفت، خاطرنشان کرد: با توجه به مسایل جاری کشور تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی که زوج ها در سال جاری نام نویسی می کنند به احتمال فراوان با تاخیر چند ماهه، مردادماه از طریق بانک ها پرداخت خواهد شد.

جهانشیر با تاکید بر اینکه اقساط وام ازدواج مربوط به اسفندماه سال گذشته تا اردیبهشت امسال نباید از سوی بانک ها مطالبه شود، گفت: این تنفس از سوی بانک مرکزی نیز اعلام و مورد تائید قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اقساط این مدت باید به انتهای زمان بازپرداخت افزوده شود و چنانچه از حساب زوج ها برداشت شود، آنان می توانند با ورود به سامانه وزارت ورزش و جوانان و ثبت شماره پروند پیگیری لازم را در این خصوص داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =