شفر هم جمع اتهام‌زنندگان اضافه شد:چون استقلال بودیم ، داورها سرمان را می‌بریدند!

وینفرد شفر آلمانی که این روزها سرمربی تیم بنی‌یاس امارات است در یک گفت و گوی جالب اتهاماتی را درباره اتفاقات رخ داده در زمان حضور در استقلال مطرح کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هواداران و بازیکنان استقلال در چند سال اخیر همواره اعتقاد داشته‌اند که عوامل بیرونی نمی‌خواهند این تیم نتیجه بگیرد و در کار آن‌ها خلل ایجاد می‌کنند. موضوعی که باعث شده اتهامات زیادی را از طرف آبی‌ها نسبت به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال شاهد باشیم. اتهاماتی که هرگز اثبات نشدند اما کسی هم به آن پاسخ درستی نداد تا این شائبه در میان آبی‌ها وجود داشته باشد که برخی علاقه‌ای به موفقیت این تیم ندارند.

جدیدترین کسی که به این جمع پیوسته و چنین موضوعی را مطرح کرده هم وینفرد شفر آلمانی سرمربی اسبق استقلال است. شفر گفته در زمان حضورش در استقلال به خاطر سابقه این تیم  با تصمیمات عجیب داور از امتیازات مهم در رقابت برای قهرمانی محروم شده است. او همچنین مدعی است که قبل از نیمه نهایی مقابل السد در لیگ قهرمانان آسیا برخی بخاطر سابقه تاریخی استقلال مانع موفقیت تیم می شدند و حتی بنا به دلایلی از تمدید قراردادها خودداری کردند و باعث شدند او سه بازیکن اصلی تیمش را از دست بدهد.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1374971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =