۰ نفر
۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۶:۰۷

گل دیرهنگام گوران پاندف حذف بایرن مونیخ در الیانس آره‌نا را رقم زد. شیاطین سرخ هم با درخشش مهاجم مکزیکی، مارسی را از گردونه رقابت‌ها خارج کردند.

ایسنا: دور برگشت از مرحله‌ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو دیدار پیگیری شد و تیم‌های اینتر و منچستریونایتد به جمع 8 تیم پایانی راه یافتند.

بایرن مونیخ 2 - اینتر 3

دو تیم فینالیست دوره گذشته رقابت‌ها دیدار برگشت را در حالی در الیانس آره‌نا برگزار کردند که مدافع عنوان قهرمانی با توجه به شکست خانگی در دیدار رفت کار دشواری برای صعود داشت، اما توانست با پیروزی 3 بر 2 مقابل باواریایی‌ها به لطف قانون گل زده در خانه حریف به مرحله‌ی بعد رقابت‌ها قدم بگذارد.

 شاگردان لئوناردو در همان دقایق ابتدایی بازی به گل برتری رسیدند. فرار ساموئل اتوئو در دقیقه 3 مهاجم کامرونی را در موقعیت تک به تک قرار داد و شوت اتوئو با عبور از میان پاهای سنگربان مونیخی‌ها به گل اول تبدیل شد. هرچند این گل در موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید، اما پرچم کمک داور بالا نرفت و گل اتوئو که روی پاس پاندف به دست آمده بود، پذیرفته شد.

 بایرن مونیخ برای رسیدن به گل تساوی زیاد صبر نکرد. ماریو گومس که در دیدار رفت گل برتری شاگردان فان خال را به ثمر رسانده بود، باز هم فرصت طلبی‌اش را به رخ کشید و در حالی که سزار شوت نه چندان محکمی را نتوانسته بود به طور کامل مهار کند، گومس همانند دیدار رقت توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.

 در دقیقه 31 بایرن روی اشتباه لوسیو به گل دوم رسید. آرین روبن از جناح چپ به سمت دروازه حرکت کرد و قصد داشت توپ را به گومس پاس بدهد، اما لوسیو روی توپ اثر گذاشت و مولر صاحب موقعیت شد و برای دومین بار دروازه‌ی اینتر را فرو ریخت.

 فرانک ریبری می‌توانست در نیمه‌ی اول کار را تمام کند،‌اما سزار که روی گل اول کاملا مقصر بود این بار واکنش خوبی نشان داد و مانع از فروپاشی دروازه‌اش شد. نیمه‌ی نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

 در دقیقه 63 وزلی اسنایدر با همکاری خوب ساموئل اتوئو گل تساوی را به ثمر رساند و با شوتی زیبا از فاصله 23 متری توپ را به گوشه‌ی چپ دروازه دوخت.

 در دقیقه‌ی 88 اتفاقی که نباید برای مونیخی‌ها رخ می داد به وقوع پیوست. برنو به سادگی اجازه داد اتوئو از او عبور کند. پاس ارسالی اتوئو با ضربه‌ی تمام کننده‌ی گوران پاندف همراه شد و گل سوم به ثمر رسید.

 منچستریونایتد 2 - مارسی یک

شاگردان فرگوسن خیلی زود به آنچه می خواستند رسیدند؛ مهاجم مکزیکی منچستریونایتد در دقیقه‌ی 5 زودتر از برباتف صاحب توپ شد و گل نخست را به ثمر رساند.

 مارسی در نیمه‌ی نخست چند فرصت مناسب برای گل تساوی داشت، اما بازیکنان این تیم قدر موقعیت‌ها را ندانستند تا بازی در نیمه‌ی نخست با سوت کارلوس ولاسکو کاربالو به پایان برسد.

 در نیمه دوم هرناندس بار دیگر در دقیقه‌ی 75 به گل رسید. مهاجم مکزیکی ضربه‌ی آخر را بسیار دقیق به ثمر رساند و شانزدهمین گل فصلش را وارد دروازه کرد.

 در دقیقه‌ی 82 مارسی با گل به خودی مدافع منچستریونایتد اختلاف را کم کرد. وسلی برون 8 دقیقه مانده به پایان بازی با ضربه‌ی سر به اشتباه دروازه‌ی خودی را باز کرد،‌ اما این گل برای صعود تیم فرانسوی کافی نبود ومنچستریونایتد به جمع 8 تیم پایانی راه یافت.

 در دو دیدار آخر مرحله‌ی یک هشتم نهایی چهارشنبه شب رئال در برنابئو به مصاف لیون می رود. بازی رفت دو تیم تساوی یک بر یک را بر تابلوی نتایج رقم زده است. چلسی هم با اندوخته یک گل برتری در دیدار رفت مقابل کپنهاگن دانمارک صف آرایی می کند تا با توجه به صعود بارسلونا، شاختار دونتسک، تاتنهام، شالکه، منچستریونایتد و اینتر 8 تیم پایانی رقابتها مشخص شوند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 137512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =