کمک ۱۵ میلیارد ریالی صنایع و معادن استان سمنان برای مقابله با کرونا

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: صنایع و معادن استان برای مقابله با کرونا حدود ۱۵ میلیارد ریال بصورت نقدی و غیر نقدی کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، علی تشنه دل در حاشیه نشست با جمعی از صاحبان صنایع استان با اعلام این خبر افزود: بمنظور مقابله با ویروس کرونا در حدود ۱۵میلیارد ریال برای تامین تجهیزات و اقلام بهداشتی از سوی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی به واحدهای درمانی ، بیمارستانها و ستادهای مردمی مبارزه با کرونا اختصاص یافته است.

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های صورت گرفته توسط صنایع و معادن استان در جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و مقابله با آن تصریح کرد: درحدود ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از این کمک ها بصورت غیر نقدی و ارسال تجهیزات و اقلام بهداشتی مقابله با کرونا از قبیل محلول های ضد عفونی کننده ، ماسک ، البسه پزشکی و سایر اقلام بهداشتی می باشد که توسط واحدهای تولید کننده این محصولات به بیمارستانها ، موسسات خیریه و نهادهای دولتی و مردمی اهدا شده است.

سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: همچنین بالغ بر ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از این کمک ها بصورت نقدی توسط واحدهای صنعتی و معدنی به ستادهای مردمی مبارزه با کرونا ، دانشگاه های علوم پزشکی ، بیمارستانها و مراکز درمانی تخصیص یافته است.

علی تشنه دل در پایان خاطرنشان کرد: برخی واحدهای تولیدکننده اقلام بهداشتی  استان نیز با تغییر خط تولید خود به محصولات بهداشتی و یا افزایش ظرفیت در جهت رفع نیازهای مردم به اقلام بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا کمک شایانی نموده اند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =