درخواست عجیب یک قاضی: حکم اشتباه دادم زندانی‌ام کنید

تسنیم نوشت: دادیار دادسرای ناحیه ۳۴ تهران از دادستان تهران خواست به خاطر صدور حکم خطا برای متهم یک پرونده، علاوه بر پرداخت خسارت از محل حقوق ماه آینده اش و معرفی به دادسرای انتظامی قضات، یک روز نیز در بازداشتگاه بگذارند تا شرایط آنجا را درک کند.

شعبه دوم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۴ تهران ( سرقت مسلحانه و مقرون به آزار) در پایان رسیدگی به یک پرونده ضمن صدور کیفرخواست، نوشت: در پایان از معاون دادستان تقاضا دارم با توجه به اینکه بنده نتوانستم عمل به آیه « ان الله یامرو بالعدل و الاحسان» کنم و استقلال و عدالت قضایی ام با دستگیری متهم بدون دلیل مخدوش شد، رونوشتی از پرونده را به دادسرای انتظامی قضات ارسال تا به تخلفات بنده رسیدگی کنند. 

این دادیار همچنین نوشته است: همچنین تقاضا دارم رونوشتی جهت اعلام جرم و تخلفات ضابطین به مراجع نظارتی خود  ارسال شود و مقدمات رفتن اینجانب به بازداشتگاه پلیس آگاهی را فراهم نمایید تا به مدت ۲۴ ساعت در آنجا باشم تا شرایط بازداشتگاه را درک و من بعد در صدور دستوراتم دقت بیشتری کنم. 

دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ با توجه به تبعات حکم صادره خود  تصریح کرده است: با توجه به اینکه متهمین  اعلام کردند که کارگر هستند و نتوانسته اند حقوق بگیرند، متهمین را به دفتر معاونت دعوت نمایید و یک روز از حقوق ماه آینده بنده به آنها داده تا خسارت وارده جبران شود. 

۴۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1375877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =