برگزاری اولین جلسه کارگروه تسهیل جهش تولید در منطقه آزاد اروند

در راستای تحقق نام گذاری این سال توسط مقام معظم رهبری، اولین جلسه کارگروه تسهیل جهش تولید در منطقه آزاد اروند، برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین از سازمان منطقه آزاد اروند، در اولین جلسه کارگروه تسهیل جهش تولید که در راستای نام سال و ابلاغ ۲۰راهبرد در نظر گرفته شده توسط این سازمان با حضور مدیرعامل و معاونین سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانداران شهرستان های آبادان و خرمشهر، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان و معاونت غذا و دارو و جمعی از مدیران و روسای شرکت ها در محل این سازمان، برگزار گردید؛ مشکلات واحدهای تولید مواد شوینده و بهداشتی مورد بررسی و ارزیابی، قرار گرفت.

معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند با تأکید بر حل و فصل مشکلات پیش روی این واحدهای تولیدی، خاطرنشان کرد: امروز علی رغم آنکه فعالیت همه واحدهای تولیدی رسما آغاز نشده، اولین جلسه کارگروه را با دسته بندی مشکلات در بخش صنعت غذا و دارو و علوم پزشکی را مورد بررسی قرار می دهیم.

سیدعلی موسوی یکی از مواردی که جهش تولید را تسهیل می کند؛ آسان سازی صدور مجوزها ی تولیدی دانست و افزود: امروز به مشکلات  ۸ واحد تولیدی در این زمینه خواهیم پرداخت و به صورت میدانی و در همین جلسه آنها را مرتفع خواهیم کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز ضمن اشاره تلویحی به اینکه در شرایط کنونی ما در جنگ با دشمنی هستیم که دیده نمی شود، تأثیر کرونا ویروس بر جامعه و تصمیماتی که گرفته می شود را مهم  و اضطراری ارزیابی کرد و گفت: اکثر تصمیماتی که گرفته می شود مختص همین زمان است و با رفع بحران قطعا به گونه دیگری لحاظ خواهند شد.

در بخش دیگری از این نشست فرمانداران هر دو شهرستان نیز با تأکید بر توزیع عادلانه الکل خصوصا در داروخانه ها از فروش این محصول توسط سوپرمارکت ها و مغازه های غیرمرتبط که وزارت بهداشت بر آنها نظارت ندارند، ابراز نگرانی کردند.

اما مهم ترین موضوعاتی که در اولین جلسه کارگروه تسهیل جهش تولید در منطقه آزاد اروند به بحث گذاشته شد، گرفتن مجوزهای لازم از معاونت غذا و دارو در خصوص تهیه و تولید محصولات بهداشتی و ماسک های جراحی بود که با توضیحات و راه کارهای تخصصی و لازم مشکل پنج واحد تولیدی هم زمان در جلسه حل گردید و سه واحد باقی مانده دیگر نیز متقاعد شدند با مراجعه حضوری و تکمیل پرونده در اسرع وقت، موانع پیش پایشان برداشته شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1376868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =