تفاوت‌ها بین ارتش ایران و آمریکا از نگاه مقام بلندپایه نظامی

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح ما توسط نایب امام زمان(عج) فرماندهی می‌شود و به دلیل وجود مبارک ولی فقیه است که تلاش نیروهای مسلح جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در نشست خبری به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقایسه ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیروهای مسلح دیگر کشورها و خصوصا ارتش آمریکا، گفت: ما سه تفاوت اساسی با ارتش‌های دیگر کشورها و بالاخص ارتش آمریکا داریم. تفاوت اول ما در ماهیت ارتش‌ها است. ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهایی هستند که بر اساس تعالیم اسلام و مبانی الهی به وجود آمده و بر اساس همین مبانی مدیریت می‌شوند.

>>>> در همین رابطه بیشتر بخوانید؛

>>>> روایت فرمانده نیروی زمینی ارتش از نحوه رصد کردن مرزها /یک سرباز فوتی بر اثر ابتلا به کرونا نداشتیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش در تشریح دومین تفاوت نیروهای مسلح کشورمان با نیروهای مسلح دیگر کشورها، ادامه داد: نیروهای مسلح ما توسط نایب امام زمان(عج) فرماندهی می‌شود و به دلیل وجود مبارک ولی فقیه است که تلاش نیروهای مسلح جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود. اما نیروهای مسلح آمریکا را چه کسی فرماندهی می‌کند؟ کسی آنها را مدیریت می‌کند که در جهان به رذالت معروف است. 

وی ادامه داد: نوع ماموریت‌ها دیگر تفاوت است. شما به ارتش آمریکا نگاه کنید که در خلیج فارس چه کار می‌کند؟ مامورت ارتش آمریکا از بین بردن استقلال کشورها است. امروز بهترین کارویژه ما در بحث کرونا این است که توان‌مان را برای مبارزه با کرونا در خدمت مردم بگذاریم و حتی حاضریم با تصویب و تصمیم فرمانده معظم کل قوا، توان و تجارب‌مان در حوزه مقابله با کرونا را در اختیار دیگر کشورها بگذاریم.اما شما کارویژه ارتش آمریکا در بحث کرونا را ببینید! کارویژه آنها دزدی و راهزنی دریایی محموله دیگر کشورها است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اینکه آمریکایی ها توان حفاظت از نیروهای خود را هم ندارند، تصریح کرد: در همین ناو هواپیمابر روزولت حدود ۱۰۰۰ نفر به کرونا مبتلا شدند. بعد هم فرمانده این ناو را که این خبر را اعلام کرده بود را برکنار کردند. امروز هم اعلام کردند ناو هواپیمابر ترومن هم در حال ترک منطقه است و امروز وارد دریای مدیترانه شد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1376903

برچسب‌ها