خانم مجری، مهمان امشبِ مهران مدیری در «دورهمی»

برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، شامگاه جمعه ۲۹ فروردین، میزبان ژیلا صادقی، مجری با سابقه تلویزیون خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ژیلا صادقی، مجری و بازیگر سریال‌های تلویزیونی، امشب (جمعه ۲۹ فروردین)، مهمان برنامه «دورهمی» خواهد شد.

برنامه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری، ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

ژیلا صادقی که شهریور ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمده است، در سال ۱۳۷۰ در تست گویندگی تلویزیون قبول شد و از سال ۱۳۷۸ به عنوان مجری مقابل دوربین رفته است. او در طول این سال‌ها، بازی در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم را هم تجربه کرده‌است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1377459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نازنین IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
    1 0
    خب که چی. ...........
  • محمد امین IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۱
    2 0
    شعری سروده ایم برای برنامه دورهمی و از آقای مدیری خواهش می کنیم آن را در برنامه دورهمی بخوانند یا در اینستاگرامشون بگذارند. اسم شعر : مرهم دورهم خنده بر لب و دیگرنیست بر پیشانی اخمی مدیری وقتی شبها می آیی با دورهمی شاید بتوانی شیرین کنی کامی با شوخی های شیرین دورهمی تو می توانی مرهم ها نهی بر زخمی آن شبها که نیستی ما هم نداریم دورهمی وقتی شبها می آیی بر سازم می زنم زخمی همه ما جمع می شویم دورهم با دورهمی بخوان شعرم را با مهر شاید شود مرهمی هزاران تشکر از برنامه خوب دورهمی
  • شهرزاد سیابرزنگی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
    0 0
    از آقای مدیری می خواهیم که خانم لیلا حاتمی ، لیلا زارع ، لیلا بلوکات ، تینا آخوند تبار ، هلیا امامی ، سحر قریشی ، مینا ساداتی ، مهدی سلوکی ، حسین یاری ، رٌز رضوی ، فاطمه گودرزی و فاطمه معتمد آریا را نیز به برنامه دورهمی دعوت کنید .
  • مسعود IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 0
    هنرمندان هرگز نمی میرند ، تسلیت می گم به همه مردم عزیز و خانواده محترمشان ، فوت پیشکسوت و پدرسالار بزرگ سینما و تئاتر ایران محمد علی کشاورز را ، خدا صبر بده به بازماندگان ایشان ، و روحش شاد و قرین رحمت الهی و جایشان خوش در بهشت برین ، او پدر سالار سینمای ایران بود ، هست و خواهد بود برای همیشه با زندگی پر ثمر و نیکویی که داشتند ، خیلی غمگین شدیم ، خدا رحمت کند تمام هنرمندان و پیشکسوتان و بازیگران بزرگ ایران را که از پیش ما رفتند . من و دوستانم استادان پیشکسوت بازیگری : عزت الله انتظامی و محمد علی کشاورز و جمشید مشایخی و داود رشیدی وعلی نصیریان را فقط پدرهای بزرگوار سینما و تئاتر ایران می دانیم نه کسی دیگری و لقب پدر سینما و تئاتر ایران برازنده این پنج بزرگوار است و بس ، خواهش می کنم به نظر مردم هم احترام بگذارید و اجازه دهید هر کس را که دوست دارند پدرسینما و تئاتر بنامند .