فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۱۱۲ کیلوگرم موادمخدر خبر داد

فرمانده انتظامی همدان گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در طی سه روز گذشته و در ۲ عملیات جداگانه موفق به کشف ۱۱۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر شد.

به گزارس خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفتگویی با اعلام مطلب فوق افزود: در عملیات نخست پس از تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یک باند قاچاق موادمخدر که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان همدان را داشتند، شناسایی شد.

رئیس پلیس استان همدان خاطرنشان کرد: کارکنان انتظامی ملایر در یک اقدام ضربتی خودرو سواری قاچاقچیان را در ورودی شهرستان متوقف کردند که در بازرسی از آن، ۲۰ کیلوگرم هروئین با لفافه کشف، چهار متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی اضافه کرد: در عملیات دوم که با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر همدان اجرا شد ۹۲.۵ کیلوگرم موادمخدر تریاک با لفافه از داخل یک دستگاه سواری کشف و ضبط شد است.

سردار کامرانی صالح یادآور شد: این عملیات با همکاری و تعامل اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر همدان با چهارمحال و بختیاری اجرا شده و خودروی سواری که از سمت جنوب به غرب کشور محموله موادمخدر را بارگیری و در حال انتقال بود توقیف شد.

وی با اعلام اینکه در این عملیات ۲ متهم دستگیر شدند گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر همدان علاوه بر احاطه و اشرافیت بر وضعیت استان با سایر استان ها نیز در کشف و مقابله با بلای خانمانسوز موادمخدر همکاری اطلاعاتی دارد.

 فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر در خصوص تهیه، توزیع و مصرف موادمخدر سال گذشته دستگیر شدند، اظهار داشت: در این مدت پلیس مبارزه با موادمخدر همدان موفق به انهدام ۷۱ باند تهیه و توزیع مواد مخدر و توقیف ۱۰۲ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان کرده است.

سردار کامرانی صالح افزود: در سال ۹۸ پنج هزار و پانصد کیلوگرم کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان همدان کشف و در این خصوص پنج هزار و ۴۳۸ عملیات، موضوعی، منطقه ای، حجمی و نقطه ای نیز در نقاط مختلف استان انجام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =