هرگونه فعالیت اتوبوس ها منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا است

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: هرگونه فعالیت اتوبوسها و از سرگیری فعالیت ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونا است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایمان غنی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: هرگونه فعالیت ناوگان حمل و نقل شهری از جمله شرکت واحد منوط به تصمیم و ابلاغ ستاد محترم  مقابله با کرونا است.

او ادامه  داد: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی پس از مصوبه ستاد محترم مقابله با کرونا و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های مرتبط بهداشتی و بصورت یک سوم ناوگان و یا یک سوم ساعت کاری در روز شروع خواهد شد.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه عنوان کرد: مهمترین شرط فعالیت اتوبوسها، همکاری تمامی شهروندان عزیز و رعایت بهداشت فردی توسط مسافران محترم، استفاده از دستکش و ماسک بصورت اجباری در داخل اتوبوسها، رعایت فاصله اجتماعی در ایستگاهها و داخل اتوبوس و نیز سرویس دهی با کمترین ظرفیت صندلی و در کل رعایت پروتکل ابلاغی وزارت محترم بهداشت خواهد بود.

او افزود: برای شرکت واحد سلامتی تک تک شهروندان در اولویت بوده و با توجه به شرایط فعلی "در خانه ماندن" را پیشنهاد می کنیم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =