فعالیت های خواهران طلبه گله دار استان فارس در مبارزه با کرونا ادامه دارد

مدیر مدرسه فاطمه الزهرا (س) گله دار؛ بیان کرد: فعالیت‌های جهادی طلاب، اساتید و کارکنان این مدرسه در فضای مجازی و گروه‌های مختلف در زمینه ارائه راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ادامه دارد.

به گزارش خبرآنلاین از فارس: ​​​​مدیر مدرسه فاطمه الزهرا (س) گله دار؛ بیان کرد: فعالیت‌های جهادی طلاب، اساتید و کارکنان این مدرسه در فضای مجازی و گروه‌های مختلف در زمینه ارائه راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا ادامه دارد.

 معصومه محمودی : فعالیت‌های منظم طلاب، اساتید و کارکنان درفضای مجازی و گروه‌های مختلف در زمینه ارائه راه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا بخشی از اقداماتی است که اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران گله‌ دار به آن مشغول هستند.
وی با بیان اینکه برخی از طلاب در منزل و با داشتن وسایل اولیه اقدام به تهیه ماسک کردند، افزود: تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی، برپایی کارگاه‌های دوخت ماسک و دستکش، همکاری و فعالیت دانش آموختگان با کارکنان بهداشتی و درمانی وغیره از اقدام‌های اساتید و کارکنان، طلاب،و دانش آموختگان است.

محمودی با بیان این که  بیش از ۲۷ نفر از خواهران طلبه مدرسه علمیه گله دار در طرح ساخت دستکش و ماسک یکبار مصرف بهداشتی در شهر و روستاهای خود به صورت گروهی و خودش فعالیت می‌کنند؛ گفت: کارگاه تولید دستکش و ماسک یکبار مصرف بهداشتی توسط اساتید و کارکنان مدرسه علمیه فاطمه‌الزهرا (س) گله‌ دار راه اندازی شده که روزانه ۱۴۰۰ دستکش و ۴۰۰عدد  ماسک یکبار مصرف تولید تا نقش ناچیز خود در یاری رساندن به مردم و خادمین سلامت ایفا کند.
وی بیان کرد: دستکش‌های تولید شده به صورت رایگان و با الویت مردم بخش گله‌دار و روستاهای اطراف توزیع خواهد شد.

 محمودی در پایان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای عموم هموطنان خاطرنشان کرد: اساتید، کارکنان و طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهر(س) گله دار با یاری خداوند تا شکست کامل ویروس منحوس کرونا در میدان حضور خواهند داشت.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =