آغاز ثبت‌نام مسابقات سراسری قرآن کریم از ۶ اردیبهشت‌ماه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از آغاز ثبت‌نام در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ششم اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی اظهار کرد: ثبت‌نام فقط از طریق مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران به نشانی: www.my.oghaf.ir از تاریخ ۶ اردیبهشت‌ماه امسال آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۶ خردادماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: سایت ثبت‌نام رأس ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ خرداد بسته خواهد شد و به‌هیچ‌وجه افرادی که در سایت ثبت‌نام نکرده باشند حق شرکت در مسابقات را نخواهند داشت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: ثبت‌نام کنندگان می‌بایست در مرحله شهرستانی به رقابت بپردازند و نفرات برتر مرحله شهرستانی در مرحله استانی حضور خواهند یافت.

وی گفت: داشتن تابعیت ایرانی، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و نداشتن اشتغال به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش‌وپرورش به‌صورت روزانه و سکونت در شهرستان محل برگزاری مسابقه از شرایط عمومی شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ جزء و حفظ کل قران کریم، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل، دعاخوانی و تفسیر عمومی قرآن کریم و در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: علاوه بر رشته‌های فوق رشته‌های اذان و هم‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم نیز جزو رشته‌های این دوره از مسابقات و ویژه برادران است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خاطرنشان کرد: زمان و مکان برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =