مدیرکل کار و تعاون رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از آمار ثبت نام در سامانه بیمه بیکاری خبرداد

پروانه نیک‌مرام‌ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۶۷۹۳ نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده‌اند که ۵ هزار و ۶۰۶ نفر مشمول می‌شوند و لیست این تعداد برای تکمیل فرایند انجام کار و پرداخت، سعی می‌شود تا پایان هفته به سازمان تامین اجتماعی استان ارسال گردد. 

به گزارش خبرآنلاین از یاسوج، در تاریخ ( 31 فروردین ماه 99) جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و با حضور مدیران عضو این ستاد برگزار شد.؛جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به ریاست حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
پروانه نیک‌مرام‌ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه با تبریک روز ارتش و قدردانی از کادر درمانی و پزشکی کشور و استان، اظهار داشت: تاکنون ۶۷۹۳ نفر در سامانه بیمه بیکاری ثبت نام کرده‌اند که ۵ هزار و ۶۰۶ نفر مشمول می‌شوند و لیست این تعداد برای تکمیل فرایند انجام کار و پرداخت، سعی می‌شود تا پایان هفته به سازمان تامین اجتماعی استان ارسال گردد. 
وی افزود: علاوه بر این تعداد، بیش از ۸۰۰ نفر  دیگر از کارگرانی که از ابتدای فروردین تا کنون با مشکل بیکاری ناشی از کرونا مواجه شده‌اند با مراجعه حضوری تقاضای حمایت داشته‌اند که انتظار می رود کارگران عزیز بخاطر سلامتی خود، خانواده و همچنین کارکنان اداره کار حضور فیزیکی نداشته باشند.
نیک مرام ادامه داد: همه مراحل ثبت نام از کارگران متقاضی حمایت و بیمه بیکاری به صورت پیامکی به اطلاع افراد مشمول و غیر مشمول خواهد رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1378920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =