۴ نفر
۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
علی کریمی می‌توانست هم‌سطح مسی شود

در دورانی که برانکو سرمربی پرسپولیس بود، علی کریمی همواره از او حمایت می‌کرد و رابطه بسیارخوب و صمیمانه‌ای با یکدیگر داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برانکو یکی از مربیانی است که از زمان جوانی علی کریمی، او را می شناسد. روزنامه خبرورزشی در این مورد نوشته است: وقتی با برانکو صحبت می‌کردیم بحث به علی کریمی و نحوه دعوت او به تیم ملی در زمان بلاژویچ کشیده شد. دورانی که علی کریمی در قامت یک ستاره بزرگ در تیم ملی هم فیکس شد. برانکو در این رابطه به ما گفت: «علی کریمی استعدادی است که می‌توانست هم‌سطح یا زودتر از لیونل مسی در فوتبال جهان مطرح شود و بدرخشد. اولین بار او را در ترکیب پرسپولیس و در بازی این تیم با یک تیم شیرازی دقیق خاطرم نیست فجرسپاسی بود یا برق دیدم. میروسلاو بلاژویچ سرمربی تیم بود و به من به عنوان دستیارش مأموریت داد بازی پرسپولیس در استادیوم آزادی را از نزدیک ببینم تا بازیکنان شایسته را پیدا کنیم. علی کریمی من را سورپرایز کرد. یک فوتبالیست تاپ که به راحتی بازیکن مقابل را دریبل می‌زد، اما در سمت راست بازی می‌کرد. به هتل برگشتم و به بلاژویچ گفتم یک فوق‌ستاره پیدا کردم که البته باید پشت فوروارد و پلی‌میکر باشد ولی در باشگاهش سمت راست محدود شده است و بعد هم که علی دعوت شد و...»

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
    0 0
    آفرین به تو که کشف کردی وگرنه هیچکس نمیتونست. تازه به بلاژویچ هم یاد دادی کجا باید بازی کنه! فقط حیف که تو نیاوردیش پرسپولیس!