شناسایی ۳ مورد جدید مبتلا به کرونا در خراسان‌جنوبی/ شمار مبتلایان به ۴۵۳ نفر رسید

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی سه بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: با احتساب این تعداد آمار مبتلایان کووید۱۹ در استان به ۴۵۳ نفر رسید.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان جنوبی ، کامبیز مهدی‌زاده عصر امروز در تشریح آمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۴ آزمایش مشکوک به کرونا در استان انجام شد که از این تعداد سه مورد مثبت اعلام شد.

وی با بیان اینکه با اضافه شدن سه نفر دیگر به آمار مبتلایان، مجموع مبتلایان کرونا در استان به ۴۵۳ نفر رسید، بیان داشت: سه مورد جدید مربوط به شهرستان‌های بیرجند، طبس و خوسف هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تشریح کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان‌های بیرجند ۱۲۸ نفر، فردوس ۲۳ نفر، قاین ۵۹ نفر، طبس ۱۳۸ نفر، نهبندان چهار نفر، درمیان ۱۲ نفر، سربیشه هفت نفر، سرایان ۲۱ نفر، بشرویه ۱۹ نفر، زیرکوه ۳۸ نفر و خوسف چهار نفر است.

مهدی‌زاده با اشاره به اینکه از مجموع مبتلایان کرونا در استان تاکنون ۳۹۶ نفر بهبود یافتند و ۱۵ نفر در بیمارستان‌ها بستری‌اند، مطرح کرد: تعداد جان‌باختگان کرونا در استان ۴۲ نفر بوده ولی حال دو بیمار مبتلا به کرونا در استان وخیم است.

وی در پایان اعلام کرد: در مجموع از روز اول تاکنون یک هزار و ۹۸۴ مورد آزمایش از افراد مشکوک به کرونا در استان خراسان‌جنوبی انجام شد که از این تعداد یک هزار و ۵۳۱ نفر تست‌شان منفی و ۴۵۳ نفر جواب تست‌شان مثبت اعلام شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =