۰ نفر
۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
دانلود فیلم در رسانه­­ کاران مووی

وب سایت کاران مووی با فعالیت ۵ ساله خود یکی از بروزترین منبع فیلم و سریال ایرانی و خارجی سانسور شده و مجاز می باشد

دانلود فیلم ایرانی جدید و خارجی دو زبانه فیلم های بالا تنها دو مورد از آثار زیبای سینمایی بودند که می توانند اوقات زیبایی را برای شما رقم بزنند. مسلما آثار بسیار بیشتری وجود دارد که می تواند زمان شما را زیبا تر کند اما دانلود آن ها گاهاً بسیار عذاب آور است. ­ بسیاری از سایت هایی که خدمات مربوط به دانلود فیلم ایرانی جدید و خارجی دو زبانه را ارائه می دهند عموماً مشکلات زیادی از جمله کم بودن آرشیو و یا تبلیغات زیاد را دارند این سایت ها عموماً تعداد کمی از آثار را دارند و یا در صورت داشتن هم عموما تبلیغات بسیار زیادی را ارئه می دهند که می تواند کاربر را به شدت کلافه کند. از طرفی دیگر این رسانه کیفیت های مختلف یک اثر را ارائه نمی دهند که این برای کاربران ایرانی که با مشکل سرعت کم اینترنت مواجه هستند بسیار نامناسب است.

 رسانه کاران مووی رسانه ای است که با واقف بودن به این مشکلات پا به عرصه وجود گذاشته و سعی کرده تا تمام این موارد را برطرف کند. این رسانه نه تنها توانسته تعداد زیادی از آثار سینمایی را گرد آوری کند بلکه توانسته برای هر کدام کیفیت های متفاوت را ارائه دهد تا کاربران بتوانند با خیالی آسوده اقدام به دانلود نمایند. نکته دیگری که در رابطه با این رسانه وجود دارد عدم تبلیغات آن است به گونه ای که کاران مووی هیچ گونه تبلیغی بر روی وبسایت خود ندارد و همین مورد سبب می شود تا افراد بتوانند به راحتی اقدام به دانلود اثر دلخواه خود نمایند. اگر شما هم به دنبال دانلودفیلم ایرانی جدید و  یا دانلود فیلم خارجی دو زبانه هستید می توانید هم اکنون به رسانه کاران مووی مراجعه کنید.

آثار سینمایی ایران را می توان جزو محبوب ترین و البته سر گرم کننده ترین آثار در حیطه های مختلف برای ایرانیان دانست. این آثار به دلیل اینکه نزدیکی زیادی با فرهنگ ایران دارند، به راحتی می توانند با مردم ما ارتباط بر قرار کنند و به همین جهت است که میزان دانلود این آثار در سطح وب افزایش یافته است. دانلود سریال موچین، دانلود فیلم چشم و گوش بسته، دانلود فیلم ایرانی جدید و خارجی دو زبانه و... همگی از کلماتی هستند که به دلیل تقاضای زیاد آن ها در سطح وب، به کلمات ترند تبدیل شده اند. در بین این کلمات سریال موچین و فیلم چشم و گوش بسته دو اثری هستند که نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کرده اند چرا که توانسته اند به خوبی هر چه تمام تر مخاطب را  سرگرم نمایند. در ادامه مروری کوتاه بر این دو اثر خواهیم داشت و شیوه های دانلود آن ها را به شما عزیزان معرفی می کنیم. اگر شما هم تمایل دارید تا این آثار را دانلود کنید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

دانلود سریال موچین و بررسی آن

سریال موچین را می توان جزو آن دسته از سریال های شبکه نمایش خانگی دانست که  قبل از انتشار جنجال بسیار زیادی را به پا کرده. این سریال یکی از بهترین و البته جذاب ترین سریال هایی است که تا کنون در شبکه نمایش خانگی به مرحله تولید رسیده است چرا که فاکتور های شاخص بسیار زیادی دارد که آن را از بقیه متمایز می کند. از بارز ترین این فاکتور های می توان به حضور بازیگران بسیار توانمندی نظیر علی صادقی، مرجانه گلچین، حمید

لولایی و... اشاره کرد که ترکیب آن ها با یکدیگر نوید یک اثر بسیار جذاب را به مخاطبین می دهد. از طرفی دیگر کارگردانی حسین تبریزی از دیگر فاکتور هایی است که مخاطبین را بیش از پیش مشتاق کرده چرا که می دانند این اثر می توانند مانند سایر آثار او جذاب باشد. این موارد در کنار فیلمنامه جذاب این سریال سبب شده تا مخاطبین بیش از پیش مشتاق تماشای آن باشند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید می توانید هم اکنون به رسانه کاران مووی مراجعه کرده و نسبت به دانلود سریال موچین با کیفیت های متفاوت اقدام فرمایید.

دانلود فیلم چشم و گوش بسته و نقد و بررسی آن

فیلم چشم و گوش بسته را می توان جزو بهترین و البته جذاب ترین فیلم های کمدی سال گذشته دانست که توانسته از جهات مختلفی به موفقیت برسد. این فیلم نه تنها توانست توجه تعداد زیادی از مخاطبین را به خود جلب کند بلکه توانست توجه منتقدان را هم جذب کند و از این طریق به موفقیت های خود اضافه کرد. در این فیلم یک زن تبهکار مردی را به قتل می رساند و پلیس دو شخص بی گناه را به جرم قتل دستگیر می کند. یکی از این دو مرد که صحنه را دیده ناشنوا است و دیگری هم که ماجرا را شنیده نابینا است. این دو شخص یک صبح تا غروب فرصت دارند تا بی گناهی خود را ثابت کنند. مشکلات این دو و البته ماجرا هایی که برای آنان بوجود می آید همگی سبب می شود تا مخاطب پای نمایشگر میخکوب شود. علاوه بر داستان زیبا حضور بازیگران توانمندی نظیر امین حیایی، بهرام افشاری، لیندا  کیانی، مانی حقیقی و... همگی سبب شده تا این اثر بیش از پیش از نگاه مخاطبان جذاب شود. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید اوقات فراغت خود را با تماشای این اثر زیبا پر نمایید می توانید هم اکنون اقدام به دانلود فیلم چشم و گوش بسته از رسانه کاران مووی نمایید.

دانلود سریال ایرانی و خارجی دوبله و زیرنویس فارسی چسبیده سانسور شده

دانلود سریال ایرانی های فوق الذکر تنها دو مورد از سریال هایی بود که این روز ها توجهات فراوانی را به خود جلب نموده است. بسیاری از افراد نمی دانند برای دانلود و تماشای این گونه سریال ها به چه سایت هایی مراجعه نمایند. دلیل امر این است که بسیاری از سایت ها بصورت پراکنده به معرفی این فیلم و سریال ها پرداخته اند از طرفی دیگر مواردی که امکان دانلود این سریال ها را فراهم نموده اند مشکلات عدیده ای مثل نبود کیفیت های متفاوت و یا داشتن تبلیغات فراوان را دارند که به هر جهت کاربر را اذیت می کند. رسانه کاران مووی جزو آن دسته از رسانه هایی است که فاکتور های منفی یاد شده را به مزیت تبدیل کرده و به همین سبب کاربران زیادی جهت دانلود سریال ایرانی و فیلم های مختلف به آن مراجعه می نمایند  اگر شما هم قصد دارید تا این روز ها اوقات فراغت خود را با تماشای این گونه آثار سینمایی تکمیل نمایید می توانید هم اکنون برای دانلود سریال ایرانی به سایت کاران مووی مراجعه کنید

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379438