احداث ۲۲مجتمع خدمات رفاهی در قزوین

به گفته مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین، ۲۲مجتمع خدمات رفاهی در استان قزوین، موافقت اصولی گرفته و در حال اخذ مجوز و پروانه ساختمانی است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مرتضی علیخانی، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین در نشست بررسی سرمایه‌گذاری در حوزه مجتمع‌های خدمات رفاهی استان قزوین با اعلام اینکه ۲۲مجتمع خدمات رفاهی در استان موافقت اصولی گرفته اند، گفت: علاوه بر این موارد، هفت مجتمع خدمات رفاهی دیگر در مرحله استعلام و ۱۵درخواست نیز در مرحله مکان‌یابی قرار دارند.
او افزود: ۱۷مجوز خدمات رفاهی از یکسال گذشته تاکنون به دلیل راکد شدن و پیگیری نکردن سرمایه‌گذار در استان قزوین باطل شده و آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران جدید هستند.
علیخانی تاکید کرد: مجوز مجتمع‌های خدمات رفاهی که از ۶ماه گذشته تاکنون جواز گرفته و هیچ اقدامی روی آنها انجام نشده است، برای باطل شدن در دستور کار قرار بگیرند.
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین تصریح کرد: متاسفانه برخی سرمایه‌گذاران با دریافت مجوز مجتمع‌های خدمات رفاهی به دنبال منافع دیگری هستند و با پیگیری نکردن کارها، فضا را برای فعالان دیگر می‌بندند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =