صدای منتقدان را به مدیران می رسانیم

سرپرست روابط عمومی شهرداری قزوین گفت: پیگیر انتقادات و پیشنهادات مردم هستیم و سعی می کنیم صدای منتقدان را هم به مدیران برسانیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسین علیجانی، سرپرست اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری قزوین در جلسه مشترک مدیریت شهری و رسانه ملی گفت: در مجموعه ارتباطات شهرداری قزوین، معتقدیم که رسانه باید صدای بلند سازمان و گوش شنوای مردم باشد. وقتی کار بزرگی انجام می‌شود بین مردم بازخورد زیادی دارد، ما سعی کرده ایم که پیگیر انتقادات و پیشنهادات مردم باشیم و صدای منتقدان را هم به مدیران برسانیم.
او افزود: به لحظه پیگیر این هستیم که با صدا و سیما برای اطلاع رسانی دقیق با شهروندان در ارتباط باشیم و در صورت امکان با تعامل مسائل را حل کنیم.
علیجانی خاطرنشان کرد: شکل‌گیری ارتباط با صداوسیما باعث خوشحالی و یک فرصت برای مدیریت شهری است، به طور مثال برنامه بوی عیدی به مجموعه ما این فرصت را داد که اقدامات مدیریت شهری را به مردم نشان دهیم.‌
سرپرست اداره ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تصریح کرد: پیشنهاد ما این است که عصرانه های فرهنگی را برای تعامل بیشتر میان دو مجموعه داشته باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =