صحبت‌های گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت استوکس و اوساگونا

یحیی گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت آنتونی استوکس و کریستین اوساگونا، دو مهاجم خارجی تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی در گفت و گو با برنامه ورزش و مردم درباره وضعیت پرسپولیس و مهاجمان خارجی این تیم حرف زد.

گل محمدی در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم تمایلش برای جذب آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی و حواشی این بازیکن اظهار کرد: وقتی صحبت حضور من در پرسپولیس شده بود، حرفی از استوکس با آقای انصاریفرد و مسئولان باشگاه انجام شد که این بازیکن جذب شود. در آن شرایط که باشگاه از طرف هوادار برای جذب یک مهاجم تحت فشار بود، دو سه گزینه بیشتر روی میز نبود. یکی از این گزینه ها استوکس بود. در آن مقطع گفتم اگر شرایطش از نظر بدنی مثل تراکتور باشد، بازیکن خوبی است و می توانیم خوب استفاده کنیم ولی آن شرایط را نداشت. استوکس وقتی آمد مشکلات بدنی خیلی زیادی داشت و خودش هم تمایلی به اینکه بهتر تمرین کند، نداشت. فکر می کنم باعث ایجاد حاشیه های زیادی هم برای تیم شد و خرید خوبی از آب در نیامد. سرمربی پرسپولیس گفت: از شرایط قرارداد استوکس و نوع پرداختی به این بازیکن اطلاعی نداشتم. آن موقع هنوز کار من هم با پرسپولیس صد درصد مشخص نبود ولی باید انتخاب می کردیم. تا جایی که می دانم آپشن های سختی در قرارداد استوکس آمده و اگر باشگاه پیگیر باشد حتی می تواند مبلغی که پرداخت شده است را از این بازیکن برگرداند.

تا جایی که می دانم آپشن های سختی در قرارداد استوکس آمده و اگر باشگاه پیگیر باشد حتی می تواند مبلغی که پرداخت شده است را از این بازیکن برگرداند.

گل محمدی درباره اوساگونا هم تصریح کرد: او خوب بود و خیلی به ما کمک کرد. در دربی هم یک پاس گل خیلی خوب داد. در مجموع از اوساگونا راضی بودم و به ما کمک کرد. البته مشکلات مالی هم روی کارش تاثیرگذار بود. او از تمریناتش کم نکرد و باتمام وجودش بازی و تمرین کرد. با این حال این مشکلات تاثیر خوبی از نظر روحی و روانی ندارد و تحت فشار بود. 

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1380579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =