استاندار: بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان به زودی افتتاح خواهد شد

استاندار همدان گفت: بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی"سپهبد شهید قاسم سلیمانی"تویسرکان که تاکنون ۹۷ درصدی پیشرفت فیزیکی دارد به زودی تجهیز و راه اندازی می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از تویسرکان ؛ سید سعید شاهرخی استاندار همدان که به همراه محمد مهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی جهت بررسی پیشرفت پروژه های عمرانی به این شهرستان سفر کرده است با اعلام اینکه به زودی بیمارستان سردار سلیمانی این شهر تجهیز و راه اندازی خواهد شد، افزود: با پیگیری‌های خوبی که طی سال‌ ۹۷ و ۹۸ توسط نماینده مردم تویسرکان در مجلس برای تامین اعتبار انجام گرفت تجهیزات چهارگانه این بیمارستان تهیه و در انبارها موجود است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات جدی مردم تویسرکان تکمیل این بیمارستان بود که خوشبختانه در حال حاضر پیشرفت پروژه به ۹۷ درصد رسیده که با تجهیز آن، به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار همدان با اعلام اینکه در شرایط سخت مالی کشور، تامین اعتبار و تکمیل بیمارستان ۱۵۴ تختخوابی تویسرکان کار مهمی بود اظهار داشت: هفته آینده با حضور نماینده مردم تویسرکان به منظور تحویل پروژه بیمارستان از پیمانکار به راه و شهرسازی و سپس به دانشگاه علوم پزشکی برای تجهیز و راه‌اندازی جلسه ای خواهیم داشت که قطعا این فرایند خیلی طولانی نخواهد بود.

شاهرخی در ادامه در خصوص بازدید از دیگر پروژه های مهم این شهرستان نیز گفت: روند اجرای پروژه‌های محور جوکار به تویسرکان، قطعه سوم چهار خطه کنگاور به تویسرکان، زنجیره نهال پیوندی گردو، انجام طرح سرشاخه‌کاری در باغ آقای خان‌میرزایی گردو کار نمونه تویسرکان، پیشرفت های خوبی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه حدود ۱.۵ کیلومتر باقیمانده پروژه تویسرکان به جوکار طی مدت یک هفته آسفالت خواهد شد، تصریح کرد: یکی از محورهای حائز اهمیت برای شهرستان پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور است که باید قطعه دوم این محور طی یک ماهه آینده به اتمام برسد و ادامه فعالیت قطعه سوم هم اجرایی شود، ضمن اینکه مقدمات اجرای قطعه نهایی فراهم شده که پس از تأمین اعتبار اجرا خواهد شد.

شاهرخی با بیان اینکه تلاش ما بر این است تا همه امکانات و منابع برای اتمام محور چهارخطه تویسرکان به کنگاور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کار گرفته شود، افزود: کار خوبی که از سال‌های گذشته با پیگیری و حمایت نماینده مردم تویسرکان در مجلس آغاز شده و جهاد کشاورزی استان نیز آن را دنبال کرده اجرای طرح سرشاخه‌کاری و ایجاد زنجیره تولید نهال گواهی شده گردوی پیوندی است.

 استاندار همدان ایجاد باغ مادری تولید نهال پیوندی گردو را اقدامی بسیار ارزشمند دانست و گفت: سال گذشته کشاورزان و باغداران به ویژه باغداران گردو از این طرح استقبال خوبی داشتند، تلاش می‌کنیم امسال نیز همان روند ادامه پیدا کند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1381929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =