نتیجه تست کرونای حناچی/ غربالگری سلامت ۶۶ هزار کارگر و کارمند شهرداری

فارس نوشت: مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به انجام غربالگری سلامت۶۶ هزار کارگر و کارمند شهرداری گفت: حناچی ۲ بار تست کرونا داده است که در هر ۲ بار نتیجه منفی بوده است.

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره غربالگری و پایش سلامت کارمندان و کارگران شهرداری تهران، اظهار داشت:‌ از ۹ فروردین تاکنون بیش از ۶۶ هزار کارگر و کارمند در شهرداری پایتخت غربالگری سلامت شده و تست مربوط به کرونا برای آنها انجام گرفته که نتیجه تست کرونای ۵۹ نفر از این افراد مثبت بوده است.

وی افزود: در میان افراد غربالگری شده، ۱۵ هزار نفر پاکبان  بوده‌اند همچنین نیروهایی که دورکار هستند نیز از آنها درخواست‌ کرده‌ایم جهت انجام غربالگری به مراکز شهرسالم مراجعه کنند.

چوبینه ادامه داد: ۵۳ تیم پزشکی شرکت شهرسالم به مناطق و سازمان‌های شهرداری اعزام شده‌اند تا غربالگری و پایش سلامت کارکنان و کارمندان را انجام دهند و این غربالگری در ۱۸ درمانگاه شهرسالم و دو پایگاه ویژه نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران گفت:‌بیش از هزار پزشک و پرستار قرارداد همکاری با شرکت شهرسالم دارند که برخی از آنها خرید خدمت بوده و برخی کارمند شهرداری هستند.

وی در پاسخ به اینکه پیروز حناچی شهردار تهران چند بار تست کرونا انجام داده است گفت:‌شرکت شهرسالم دو بار تست کرونا برای حناچی انجام داده که خوشبختانه در هر دو بار نتیجه تست منفی بوده است.

چوبینه در مورد وضعیت شهردار منطقه ۱۳ نیز گفت: ایشان وضعیت جسمانی خوبی دارند و فعالیت کاری خود را آغاز کرده‌ است.

۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =