اقامتگاه‌های فارس ۱۱۰ میلیارد تومان زیان دیدند

رئیس جامعه هتل داران فارس از زیان ۱۱۰ میلیارد تومانی اقامتگاه‌های استان تا اردیبهشت‌ماه جاری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از فارس ؛حسن سیادتان  اظهار داشت: بحران کرونا درس بسیار خوبی به صنعت گردشگری داد که همه تخم‌مرغ‌هایش را در یک سبد نچیند.

این فعال صنعت گردشگری استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز، اظهار کرد: دوران تعطیلی هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و به‌تبع آن صنعت گردشگری بهترین فرصت در بازنگری شیوه‌های هتل داری و فعالیت توریستی است.

سیادتان پیرامون این موضوع، توضیح داد: فعالان صنعت گردشگری فرصتی دارند تا مهارت‌های فردی خویش را درزمینهٔ مقابله با بحران‌های این‌چنینی افزایش دهند و مهارت‌های نوین این صنعت را فرابگیرند.

رئیس جامعه هتل داران فارس همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ را ایجاد سندرومی برای صنعت گردشگری ارزیابی کرد که تا مدت‌ها گریبان این بخش اقتصادی را رها نخواهد کرد.

وی بابیان اینکه از پس کرونا، مردم و گردشگران با وسواس بیشتری به سفر خواهد پرداخت، افزود: شاید دیگر مانند گذشته گردشگری ادامه نیابد و مردم بااحتیاط وسواس گونه دست به انتخاب بزنند و این موجب می‌شود صنعت گردشگری را دچار سندروم کرونا کند.

به گفته سیادتان، استان فارس دارای ۱۰۲ واحد اقامتی ازجمله هتل و هتل‌آپارتمان است و بدین خاطر از ۷ هزار و ۸۰۰ تخت اقامتی دارد که از اسفند سال گذشته تا اردیبهشت‌ماه جاری از ارائه خدمات بازمانده‌اند و دچار خسارت‌های اقتصادی بسیاری شده‌اند و ممکن است به ورشکستگی این بخش از صنعت گردشگری منجر شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =