۱ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
«آقازاده» صاحب لوگو شد

نامواره سریال «آقازاده» که با بازی امیر آقایی، سینا مهراد، امین حیایی، نیکی کریمی و... برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می‌شود، منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از روابط عمومی سریال، «آقازاده» که با گذشت ۹۰ درصد از تصویربرداری با شیوع کرونا در کشور به ناچار متوقف شد، قرار است به زودی با لحاظ کردن تمهیدات بهداشتی وزارت بهداشت ضبط خود را از سر بگیرد. این سریال اولین مجموعه نمایش خانگی است که به موضوعات سیاسی اجتماعی روز می‌پردازد و پیش‌بینی می‌شود در همان قسمت‌های ابتدایی خبرساز شود.

در حالی که اخیرا شایعاتی درباره بیمار شدن عنقا شنیده می شد، این فیلمنامه نویس که در ایام نوروز یک حمله قلبی را پشت سر گذاشته، اکنون با طی کردن روند درمان و دوران نقاهت در تلاش برای به پایان رساندن پروژه تولیدی خود است.

«نامواره» (لوگو) سریال «آقازاده» که بخش های کوتاهی از آن هنوز ضبط نشده است، توسط مهدی میرباقری طراح، گرافیست و نقاش مدرنیست کشور که تاکنون نمایشگاه های متعددی داشته و مدیر هنری سه دوره جشنواره فیلم فجر بوده طراحی شده است.

تدوین و ساخت موسیقی قسمت های ابتدایی این سریال درحال انجام است و به زودی پخش آن در شبکه نمایش خانگی و سامانه های وی او دی فیلیمو و نماوا آغاز می‌شود.

امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، جمشید هاشم پور، سینا مهراد، دیبا زاهدی، سامیه لک، مسعود فروتن، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز و هنرمندی نیکی کریمی با حضور افتخاری محمدحسین لطیفی بازیگران «آقازاده» به کارگردانی بهرنگ توفیقی هستند.

۲۴۱۲۴۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =