آمار مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/دهم اردیبهشت 99

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: امروز 6 نفر دیگر به آمار اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدان‌پناه اظهار داشت: با اضافه شدن 6 بیمار کرونایی در دهمین روز از اردیبهشت ماه هم اکنون تعداد بیماران به 487 نفر رسیده است.سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: امروز 6 نفر دیگر به آمار اضافه شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد 5 بیمار شناسایی شده امروز را از خوشه‌های قدیمی عنوان کرد و ادامه داد: این بیماران همگی اهل کهگیلویه بوده که دو نفر مرد و 4 نفر زن هستند.
یزدان‌پناه از مردم خواست با در خانه ماندن به کمک کادر درمان برای شکست کرونا بیایند و گفت: در صورت ضرورت که برای تأمین مایحتاج زندگی یا دارو به بیرون از خانه برویم باید نکات بهداشتی و برخی مسائل و رعایت کنیم.
وی یادآور شد: با توجه به بازگشایی اصناف مردم توجه داشته باشند، هنگام انجام خرید باید فاصله یک متری خود را با دیگران حفظ کنید و هنگامی که به منزل برگشته باید ماسک را به درستی خارج کرده و سپس آن را دفع کنید.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =