افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری قزوین

به گفته شهردار قزوین، در هفته شورا پروژه های مهمی کلنگ زنی و افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین در جلسه مشترک شورا و شهرداری قزوین با استاندار، معاون عمرانی، فرماندار، مدیرکل امور شهری استانداری و مدیران شهری قزوین با اشاره به هفته شوراها گفت: در این هفته شهرداری کلنگ زنی و افتتاح پروژه های مهمی را در دستور کار قرار داده است.
 او با تاکید بر این که شهرداری از این پس هر ماه افتتاح  یک پروژه را در برنامه خود دارد، تصریح کرد: بدون شک امسال، سال پربارتری در بخش عمرانی برای قزوین است. 
کلنگ زنی پروژه نسیم شمال، کلنگ زنی سوله ورزشی مشعلدار، ساخت پیاده رو سازی خیابان راه آهن (سرپل تا ولی عصر) از جمله پروژهای منطقه یک بود که مورد اشاره شهردار قزوین قرار گرفت. 
 طاهرخانی در ادامه به پروژه های منطقه دو اشاره کرد و گفت: کلنگ زنی بوستان امام علی(ع) فاز ۳، افتتاح پیاده رو سازی (حیدری-بوعلی-بلوار)، افتتاح پیاده رو سازی چهارراه بنیاد تا کمربندی شهید بهشتی، افتتاح پیاده رو سازی از چهار راه فردوسی تا چهار راه بلوار و افتتاح پیاده رو سازی از عدل تا میدان حسن نصرالله ضلع شرق از جمله مهمترین پروژ های منطقه دو هستند. 
افتتاح فاز اول پروژه جاده قهرمانان سلامت بلوار امام علی (ع)، راه اندازی مسیر پیاده روی ۱/۵ کیلومتر با ۳۰۰۰ متر مربع فضای سبز و ۹۸ پایه چراغ و ۱۰ست ورزشی از مهمترین عناوین پروژه های منطقه ۳ بودند که مورد اشاره شهردار قزوین قرار گرفتند. 
به گفته شهردار قزوین بسیاری از این پروژه ها از طریق ویدئو کنفرانسی افتتاح می شوند. البته چند پروژه مهم نیز با حضور استاندار قزوین راه اندازی و به بهره برداری می رسند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1384133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =