۰ نفر
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
معمای زندگی مادران شاغل در زمان تعطیلی مهدها

ایرنا نوشت: مدیرکل دفتر امور کودکان ونوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مشکلات والدین با تعطیلی مهدهای کودک گفت: اکنون بهترین چاره برای رفع این مشکلات، تمدید دورکاری مادران دارای فرزندان زیر سن دبستان و بازگشایی گام به گام مهدهای کودک است.

سعید بابایی روز دوشنبه با یادآوری اینکه مهدهای کودک از روز چهارشنبه گذشته مجوز ثبت نام داشته اند، افزود: زمان بازگشایی مهدهای کودک منوط به مجوز ستاد ملی کرونا برای بازگشایی خواهد بود.

وی تصریح کرد: طبیعی است که زمان بازگشایی مهدها برای آموزش کودکان ۶ ساله برای سال تحصیلی آینده و از مهرماه خواهد بود و برای کارکرد نگهداری از کودکان نیز  منتظر مجوز از ستاد هستند.

مدیرکل دفتر امور کودکان ونوجوانان سازمان بهزیستی کشور  درباره فعالیت غیر مجاز برخی مراکز برای مراقبت از کودک اظهار داشت: این مساله مربوط به ستاد اماکن و افرادی است که مجوز بی حساب می دهند.

بابایی در مورد اینکه آیا این امکان وجود دارد که بهزیستی به والدین، مراقب کودک معرفی کند، گفت: این امکان وجود ندارد و از سوی دیگر به سبب مشکلات پیش رو، اقبال و علاقه کمی بین مربیان و کمک مربیان مهدها برای حضور در خانه ها وجود دارد.

۴۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1384331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =