وضعیت آب و هوایی سراسر ایران در دو روز آینده چگونه است؟

میزان نوشت: یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت آب و هوایی سراسر کشور در دو روز آینده پرداخت.

چکبری رفیعی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور پرداخت و گفت: امروز در شمال غرب و به تدریج در غرب و جنوب غرب بارش‌ها شروع می‌شود که فردا نیز ادامه بارش‌ها را در این مناطق خواهیم داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر این مناطق فردا در استان‌های قزوین، البرز و تهران هم بارش خواهیم داشت که به شکل رگبار و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: همچنین در ساعات بعدازظهر فردا در بخش‌هایی از شمال اصفهان و ارتفاعات سمنان و گلستان بارش‌های پراکنده خواهیم داشت. همچنین امروز وزش باد جنوبی و افزایش نسبی دما را برای سواحل دریای خزر و اردبیل پیش‌بینی کردیم.

رفیعی تصریح کرد: شدت بارش‌ها در روز چهارشنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه و شمال خوزستان بیشتر است که احتمال وقوع تگرگ هم در این مناطق وجود خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: از روز پنج‌شنبه از شدت بارش‌ها رد مناطق غربی و جنوب غربی کشور کاسته خواهد شد و در بخش‌هایی از شمال غرب کشور، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور ادامه بارش‌ها را خواهیم داشت.

رفیعی خاطرنشان کرد: در روز جمعه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام را خواهیم داشت و در بعدازظهر روز جمعه در بخش‌هایی از شمال غرب کشور باران‌های خفیفی رخ خواهد داد.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: ابتدای هفته آینده به خصوص در روز شنبه استان‌های قزوین، البرز و تهران با هوای بارانی همراه خواهند بود.

رفیعی تصریح کرد: شرایط جوی تهران امروز صاف و در بعدازظهر نیمه ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازان هواشناسی در پایان خاطرنشان کرد: بیشترین دما در تهران امروز به ۲۷ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد رسید و حداقل دمای هوا هم در صبح امروز ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفر بود.

۴۷۲۳۷
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1384726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =