۰ نفر
۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
رسانه‌های ضدانقلاب را جدی نگیریم

این روزها زندگی کردن بسیار سخت شده و ویروسی به نام کرونا گریبان کل دنیا از جمله مردم ایران را گرفته است.

حال در این روزهایی که رمق و امیدی برای زندگی باقی نمانده و همه نگران مسائل اقتصادی و تامین معیشت زندگی خود هستند، دولت اقدامات خوبی را برای حل مسائل اقتصادی، کنترل بیماری و رفع دغدغه های مردم برداشته است.

با این حال رسانه های فارسی زبان در خارج از کشور که بودجه آنان از طریق کشورهایی چون آمریکا و انگلیس تامین می شود با فضاسازی علیه جمهوری اسلامی سعی دارند تا بین مردم و حکومت فاصله انداخته و شرایط را به گونه‌ای نشان دهند که گویی کرونا و مشکلات پساکرونایی فقط مخصوص کشور ایران است.

این رسانه ها هیچ گاه فکر منافع جمهوری اسلامی نبودند و اکنون نیز با طرح ادعاهایی مانند رفتار نامناسب ایران با مهاجرهای افعانستانی سعی دارند تا چهره‌ای تروریستی از ما به نمایش بگذارند. این ادعاها از سوی کشورهایی مطرح می شود که خود را حامی حقوق بشر می دانند اما به آن پایبند نیستند. 

امسال سال جهش تولید است  و اقدامات خوبی از سوی دولت برای رشد اقتصاد در حال انجام است. این رسانه ها نیز با طرح دروغ  و تحلیل های ناامید کننده سعی در جلوگیری از شکوفایی اقتصاد ایران داشته و از هیچ فرصتی نمی گذرند. 

وظیفه ما مسئولان و نمایندگان است که در کنار دولت بایستیم و تلاش کنیم که این روزهای سخت کرونایی برای مردم با دغدغه و نگرانی کمتری طی شود. شرایط کنونی چیزی جز وحدت و همدلی همه مردم ومسئولان را نمی طلبد. اگر بر این صراط پیش برویم فضاسازی رسانه های خارجی و ضدانقلاب هم هیچ تاثیری نخواهد داشت و خودبخود خنثی خواهد شد.

* نماینده مردم سمیرم در مجلس دهم

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1387426

برچسب‌ها